Gjest Aselia21 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Har laget meg en treningsplan for denne uka. Målet mitt er å bare å stamme opp og få litt muskler. Har trent jevnt 2-3 ganger i uka i en måned nå, men er klar for å øke litt. Har trent mye før for noen år siden, men hatt en lang pause. Mandag 5.10 Pilates 45 min, aerobic 60 min Tirsdag 6.10 Spinning 60 min, styrke 60 min Onsdag 7.10 Pilates 50 min, spinning 45 min Torsdag 8.10 Bosu 45 min, mage/rygg 20 min Fredag 9.10 spinning 35 min, styrke 45 min Ser dette greit ut?
Leifr Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ser dette greit ut? Aner ikke, posten inneholder alt for lite informasjon både om hva disse øktene innebærer og om hvilken form du p.t. er i.
Gjest Aselia21 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Aner ikke, posten inneholder alt for lite informasjon både om hva disse øktene innebærer og om hvilken form du p.t. er i. Er 163 cm og ca 50-52 kg. Vil ikke si jeg er i superform, men heller ikke dårlig. På styrkeøktene trener jeg alle muskelgruppene 12-3 repetisjoner. Prøver å ha såpass mye vekter på at jeg såvidt klarer å løfte de siste repetisjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå