Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig
Skrevet

Sluttet på p pillen i juli i år og er nå inne i vår 3 PP.

Hadde ca 10 DPO en bitteliten blødning. Var sikker på at mensen skulle komme, men den gang ei. I går kveld fikk jeg voldsomme menssmerter, måtte ta 2 paracet og gå å legge meg. Tenkte at nå kommer mensen og ble veldig lei meg, men den kom ikke i natt heller.

Har vanligvis ikke så sterke smerter og håper inderlig det er et tegn på at jeg kan være gravid:-)

Har egentlig ikke hatt så mange symptomer til nå, bortsett fra hard mage med mye luft, masse rare drømmer og vedlig tørst siste par dager.

For tidlig med test foreløpig. Er det noen av dere som har opplevd sterke menssmerter en dag før blødning starter, eller kan dette være et tegn på graviditet? Tør nesten ikke håpe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Sluttet på p pillen i juli i år og er nå inne i vår 3 PP.

Hadde ca 10 DPO en bitteliten blødning. Var sikker på at mensen skulle komme, men den gang ei. I går kveld fikk jeg voldsomme menssmerter, måtte ta 2 paracet og gå å legge meg. Tenkte at nå kommer mensen og ble veldig lei meg, men den kom ikke i natt heller.

Har vanligvis ikke så sterke smerter og håper inderlig det er et tegn på at jeg kan være gravid:-)

Har egentlig ikke hatt så mange symptomer til nå, bortsett fra hard mage med mye luft, masse rare drømmer og vedlig tørst siste par dager.

For tidlig med test foreløpig. Er det noen av dere som har opplevd sterke menssmerter en dag før blødning starter, eller kan dette være et tegn på graviditet? Tør nesten ikke håpe.

jeg hadde akkurat det samme, veldig mensensmerter 2,3 dager før ikm, men ingen mensen kom, og jeg er 5 uker på vei :D

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Den lille blødningen kan tyde på graviditet.

Andre tegn kan like gjerne være pms.

Skrevet

Det er nok helt umulig for utenforstående å si noe om det er pga mens eller graviditet. Det er ikke uvanlig å spotte litt i en syklus før mens, ei heller å ha menssmerter noen dager før mensen kommer. Det har i alle fall jeg.

SÅ er det jo også vanlig å ha festeblødning om man blir gravid, og festesmerter. Så det kan jo være det også.

Vent et par dager og se om mensen kommer, hvis ikke kan du jo ta en test.

Uansett er dere veldig tidlig i prøvefasen, så prøv å ikke bli for utålmodig enda. Det er mye som skal klaffe for å bli gravid. ;)

Lykke til da, skal selvfølgelig krysse fingrene for at du er gravid. :)

Skrevet

Jeg hadde mye menssmerter i starten, dagen før jeg testet positivt hadde jeg sterke smerter, alt kjentes ut som om nå kommer mensen, men nei.

Må si jeg reagerte litt på at du hadde så veldig sterke menssmerter også holdt det med 2 paracet. Men folk er jo forskjellige.

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg hadde mens-murringer og vondt i korsryggen samt ømme pupper noen dager før forventet mens. Tok en test dagen før forventet mens og fikk Gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...