Gjest Hilde K S Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Den har altså hoppet av og blitt manuell. Holder på å trykke meg fordervet ! Det fungerer ikke på samme måten som 3310. Kan noen hjelpe meg før tommelen blir stor og blå og faller av ?
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Jeg har en Nokia 3510. Der går jeg inn på skriv meldinger og når den blanke siden kommer fram står det valg nede i venstre hjørnet. Så går jeg inn der og trykker til jeg får opp ordliste, velger språk og alt er ok. Når jeg tar av og på ordlisten trykker jeg bare 2 ganger på #. Jeg vet ikke om det er det samme på din tlf, men du kan jo prøve.
Gjest Hilde K S Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 JAAAAA ! HAr sendt SMS til alle på listen min, men ingen kunne svare meg. Det er helt annerledes på 3310 eller noe sånt som de fleste jeg kjenner har. Takk og takk. Hevelsen i tommelen har gått tilbake igjen og den blå fargen er nå borte. Reserverer en stjerne på himmelen til deg, gjest !
Gjest Mayamor Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Hilde: skulle hilse så mye fra gjesten som svarte deg: Min bestevenninne... Skjønte ikke så mye da jeg fikk melding fra henne i går: Men nå skjønte jeg den... Og gjest: meld deg inn nå da... :kysse: Men jeg SKAL vite hva du kaller deg... Klem fra Mayamor
Sandman Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Et spørsmål litt sånn utenom... Jeg tror(!?) det er en 6310 jeg har. De ferdig-lagrede ordene i ordlisten på min er jo ganske ufullstendige, så man må hele tiden lagre de som tlf ikke "tar". Men jeg har erfart at de egen-lagrede forsvinner etter en stund... andre som også har erfart det? ...hvor lenge lagrer tlf de egen-lagrede ordene...? ...ellers så er det litt moro å skrive det meningsløse "maxi på loffen", uten å "bla". Det blir "Nazi på jødedo"...
Gjest Hilde K S Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 Slik er min ordliste også, Sandman ! har en intern spøk med minmann om Snickers og reising ( han eiser en del på jobben ). Men hver gang han er ute og reiser må jeg legge inn Snickersen på nytt. Da holder den hele reisen ( som oftes fem dager ), mens noen uker etterpå er den borte. Sannsynligvis har den bare et spesielt antall den "husker" av gangen. Var det forresten en jødedo som var avataren din her for en tid siden ?
Kaktus Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 Nokia-telefonene har plass til et visst antall "egenproduserte" ord i ordlisten. Når den er full, sletter den det ordet som har ligget der lengst.
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Og jeg har aldri funnet ut hvordan man lagrer egne ord... Har Nokia 3410
Sandman Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Og jeg har aldri funnet ut hvordan man lagrer egne ord... Har Nokia 3410 Får du ikke et lite "pip" når du skriver ord tlf ikke kjenner, og samtidig så kommer det opp "Stave" i displayet?
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 Jo, også staver jeg. Men det er kanskje en "lagre-funksjon" som jeg kan bruke når er ferdigstavet...? Skal sjekke neste gang.
Kaktus Skrevet 15. august 2003 #11 Skrevet 15. august 2003 Da skal ordet lagres av seg selv, og telefonen skal kunne stave det neste gang.
Sandman Skrevet 15. august 2003 #12 Skrevet 15. august 2003 Man må jo ikke glemme å bla det fram da, for selv om man vet at et ord er egen-lagret, så kommer det gjerne opp et kaudervelsk ord først, og det rette ordet ligger som 2. eller 3. valg.
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #13 Skrevet 15. august 2003 Ikke opplevd at det dukker opp neste gang... men jeg er sikkert litt uoppmerksom da. Uansett - det er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå