Tante Dora Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hei er det umulig å finne større klemmelåser som denne her? http://www.polarquilt.no/ehandel/BilderImp/2269/00003422.JPG denne er 10 cm.. jeg har vært overalt, men finner ingen plass, bare mindre eller firkantet. noen som vet? IMG-tags fjernet iht reglene Bond, mod Endret 6. oktober 2009 av Bond
Monifa Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det leter jeg og etter! Gjerne en type som har forskjellige str, slik at man kan lage en lommebok med enda en liten mynt"pose" inni, med samme lukkemekanisme.. Jeg har en tedens til å ødelegge alle mine lommebøker som har slik lås, hadde vært genialt om jeg bare kunne laget meg en haug også hatt en stund..
Tante Dora Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 det som er så vanlig, er umulig å finne. men jeg hørte et godt tips; stikke på bruktbutikk og kjøp en stygg billig lommebok/veske med slik lås og bare sprett den av og bruk til det du vil
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Dere har sikkert vært på Panduro?? Der hadde de ihvertfall masse sånt før...
Monifa Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Dere har sikkert vært på Panduro?? Der hadde de ihvertfall masse sånt før... De panduro har er for små.. Iallefall for meg.. + at de største som kunne fungert, er firkanta mens jeg vil ha sånn ovalt-aktig.. *sær*
Tante Dora Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2009 helt enig der. jeg vil også ha buet, for det er det som er penest synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå