Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 I 2012 går verden under, men 2011 blir ikke noe bra år det heller. Da vil verden så smått starte nedtellingen. 2011 starter fredag den 13. Det vil bli flere naturkatastrofer, en ny, og mye verre finanskrise. USA bryter ut i borgerkrig og den norske krona blir lite verdt. Så vi kan jo egentlig bare trøste oss med at det kun varer i et år da, eller nermere to for slutten av 2012 så går verden under. Allederede neste år så vil vi nok merke litt forskjell. Det blir varmere og en kraftig hetebølge vil herje Europa neste sommer. Men godt vi kan forberede oss.
canya Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Om 2011 skulle blitt et grusomt år, så må det være pga. de hjernevaska folka som ts som skal mase høl i hodet på folk om overtroisk tullball.
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Dude, hvordan kan et år starte på fredag 13.? Et år starter nødvendigvis på den 1.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Dude, hvordan kan et år starte på fredag 13.? Et år starter nødvendigvis på den 1. 2011 starter sikkert så dårlig at de første 12 dagene blir spist opp av tidsmonsteret eller noe sånt, skjønner du vel.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 2011 starter fredag den 13. Nå måtte jeg faktisk se på kalenderen før det gikk opp for meg at det er jo umulig
Gjest Pannekaker Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jada, verden går under i 2012, akuratt som den skulle i år 2000. Vi er jo alle egentlig døde
Gjest Chiffon Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Men godt vi kan forberede oss. Skal du forberede deg på verdens undergang? Hva da, tre meloner og et bomberom i kjelleren?
Lise_ Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Skal du forberede deg på verdens undergang? Hva da, tre meloner og et bomberom i kjelleren? 3 meloner? man må minst ha en fyrstikkeske med hermetikk. Og hårføner.
Gjest Chiffon Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) 3 meloner? man må minst ha en fyrstikkeske med hermetikk. Og hårføner. Sett Istid? 1. er det vel, de fuglene forbereder seg til undergangen og har samlet opp tre meloner. Det var en dårlig spøk, jeg vet Endret 6. oktober 2009 av Chiffon
Lise_ Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Sett Istid? 1. er det vel, de fuglene forbereder seg til undergangen og har samlet opp tre meloner. Det var en dårlig spøk, jeg vet haha, har sett den, men det hadde jeg glemt
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 hehe, jeg vedder på at noen tullinger kommer til å bygge super-hemmelige bomberom og fylle dem med hermetikk-mat og vann + noen våpen og masse ammunisjon, bare for å finne ut at ingenting skjedde.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 hehe, jeg vedder på at noen tullinger kommer til å bygge super-hemmelige bomberom og fylle dem med hermetikk-mat og vann + noen våpen og masse ammunisjon, bare for å finne ut at ingenting skjedde. Er mer enn nok amerikanere som allerede har gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 Når jeg leste dette i dag, så tok jeg opp et lån på en million kroner og kjøpte hermetikk for alle penga!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 Når jeg leste dette i dag, så tok jeg opp et lån på en million kroner og kjøpte hermetikk for alle penga! Da får du håpe at det er sant, hvis ikke må du betale tilbake lånet
Gjest Vettel Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Hvis verden går under, hva skal du med Hermetikk for en million?? Bruk heller penga på morro du kan bruke frem til verden går under! CARPE DIEM!!! :opplyse:
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 Er det ikkje bare å begynne med ei nye tidsrekning før 2012?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #18 Skrevet 6. oktober 2009 I 2012 går verden under, men 2011 blir ikke noe bra år det heller. Da vil verden så smått starte nedtellingen. 2011 starter fredag den 13. Det vil bli flere naturkatastrofer, en ny, og mye verre finanskrise. USA bryter ut i borgerkrig og den norske krona blir lite verdt. Så vi kan jo egentlig bare trøste oss med at det kun varer i et år da, eller nermere to for slutten av 2012 så går verden under. Allederede neste år så vil vi nok merke litt forskjell. Det blir varmere og en kraftig hetebølge vil herje Europa neste sommer. Men godt vi kan forberede oss. HELE verden vil ikke gå under, men deler av den. Er ikke rart du er pessimistisk om noen har fp ått deg til å tro at hele jorda går under....
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #19 Skrevet 6. oktober 2009 Clark har ikke blitt Superman enda, Buffy/Angel og Charmed er kanselert, så jeg blir ikker så veldig overrasket over at verden går under i 2012. Vi har jo ingen som kan redde verden fra "the apocalypse".
Zealuu Skrevet 6. oktober 2009 #20 Skrevet 6. oktober 2009 Clark har ikke blitt Superman enda, Buffy/Angel og Charmed er kanselert, så jeg blir ikker så veldig overrasket over at verden går under i 2012. Vi har jo ingen som kan redde verden fra "the apocalypse". Dude, Nathan Fillion lever i beste velgående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå