Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor har ikke jeg våte drømmer? Det sies at drømmer ofte handler om det man opplever i løpet av dagen. Jeg går å tenker på damer og nakne damer 99% av en dag, Hele tiden, pupper, rumpe og vagina, sexy klær og naken dame. Hele tiden, når jeg spiser, når jeg er på do, når jeg pusser tenna, når jeg sitter med pc-en. Hele tiden. Kan nesten kalle det en sykdom, men god sykdom. Så hvorfor kan jeg ikke drømme om damer også? Av alle drømmer jeg har hatt som jeg husker drømmen så er det nok ikke mer enn 5 ganger ei dame har vært naken i min drøm. Sex har jeg hatt to ganger, i drømmeland så klart. Jeg onanerer 1-4 ganger per dag. Er det grunnen? Det var faktisk en gang jeg ikke onanerte på 5 uker og da våknet jeg en morgen spreng kåt. Jeg hadde den natten hatt sex i drømmer og hadde faktisk sæda ut hele senga. Men jeg kan jo ikke holde meg i 5 uker bare for å ha en vår drøm en natt.
kisskissbangbang Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Når du tenker såpass mye på sex som du gjør så har vel underbevisstheten din endel andre ting å prosessere når du sover. De gangene jeg våkner av at det går for meg (som for øvrig er dritdeilig ... ) er det ofte en stund siden jeg har hatt sex. Så beklager å si det, men jeg tror cluet er å kutte ned på runkinga om våte drømmer er veldig viktig for deg. Endret 6. oktober 2009 av kisskissbangbang
Ethereal Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vet ikke. Jeg ville egentlig bare si at jeg har våte drømmer både titt og ofte. Sjalu?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå