Gå til innhold

Hvordan kunne han

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_såret
Skrevet

ExKjæresten min sa noe helt utrolig sårende til meg. Ble helt satt ut..

Helt i fra vi ble sammen har han nemlig sagt at han ikke liker oralsex. Dette har jeg innfunnet meg med, selv om det er et stort savn hos meg. Kan jo ikke tvinge noen til å gjøre noe som byr dem imot liksom.

Men så ko han, etter to år sammen og sa at han egentlig likte det. Han hadde gjort det med andre, og han innsåg at han hadde vært veldig dum som ikke hadde gjort det med meg tidligere.

Må jo legge til at han sa dette i en periode vi hadde store problem, og ikke hadde hatt oss på en god stund. Så jeg ville finne ut om han virkelig mente det han sa, og lot han gjøre det (selv om jeg var utrolig såret, og hadde en mistanke om at han sa det kun for å få meg til sengs)

Og han gjorde det faktisk, og presterte å si at han likte det...

Hvorfor i all verden sa han det at han ikke likte det til å begynne med da? Klare bare ikke å fatte hva som foregår oppi hodet på den mannen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk tid på å analysere eksen. Han liker det ikke særlig godt hvis han lar være i to år, da hadde han savnet å gjøre det med deg. Med mindre du lukter, eller har kjønnshår, og han er pinglete. Sannsynligvis er han ikke glad i det, og gjorde det kun da han ikke trodde han fikk sex med deg uten. Selvfølgelig sier han ikke da at det var bare for å få innpass, han sier at han liker det.

Dette er ikke verdt energien din. Heldigvis er det ganske vanlig at menn tenner på å gi munnsex, eller i alle fall tenner på å gi dama nytelse.

Neste gang treffer du en bedre. Gi F nå, så skjer det fortere.

Skrevet (endret)
Hvorfor i all verden sa han det at han ikke likte det til å begynne med da? Klare bare ikke å fatte hva som foregår oppi hodet på den mannen.....

Han har vel slurpet i seg osterester, mensblod, godt gjærede safter, annenmans jizz eller denslags snadder fra eksen eller ei ONS da, og fått avsmak for det. Og så så han vel ikke hensikten med å fortelle deg alle de kulinariske detaljene. Sånt kan gå over, men det kan ta tid.

Ingen grunn til å lage sånn forskrekkelig drama utav det. Nyt det du får. Slutt å kjekle med gubben, så blir han mindre humørtappet og får mer overskudd til å sprelle litt i senga...

Edit:

Glem det. Du kan være så bitchy som du bare lyster. Leste først nå at det var en eks. God natt...

Endret av Kamikatze
Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet
Han har vel slurpet i seg osterester, mensblod, godt gjærede safter, annenmans jizz eller denslags snadder fra eksen eller ei ONS da, og fått avsmak for det. Og så så han vel ikke hensikten med å fortelle deg alle de kulinariske detaljene. Sånt kan gå over, men det kan ta tid.

Ingen grunn til å lage sånn forskrekkelig drama utav det. Nyt det du får. Slutt å kjekle med gubben, så blir han mindre humørtappet og får mer overskudd til å sprelle litt i senga...

Edit:

Glem det. Du kan være så bitchy som du bare lyster. Leste først nå at det var en eks. God natt...

:fnise::ler:

Skrevet
ExKjæresten min sa noe helt utrolig sårende til meg. Ble helt satt ut..

Helt i fra vi ble sammen har han nemlig sagt at han ikke liker oralsex. Dette har jeg innfunnet meg med, selv om det er et stort savn hos meg. Kan jo ikke tvinge noen til å gjøre noe som byr dem imot liksom.

Men så ko han, etter to år sammen og sa at han egentlig likte det. Han hadde gjort det med andre, og han innsåg at han hadde vært veldig dum som ikke hadde gjort det med meg tidligere.

Må jo legge til at han sa dette i en periode vi hadde store problem, og ikke hadde hatt oss på en god stund. Så jeg ville finne ut om han virkelig mente det han sa, og lot han gjøre det (selv om jeg var utrolig såret, og hadde en mistanke om at han sa det kun for å få meg til sengs)

Og han gjorde det faktisk, og presterte å si at han likte det...

Du er ikke alene om denne opplevelsen. Om det kan være en trøst.

Følgende tråd ble nettopp til som svar på en tisvarende historie:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594

Ta en titt på den, mye interessant der. Kanskje det kan være en trøst at det er minst like mange menn som har tilsvarende opplevelser.

Skrevet

Edit:

Av og til blir jeg skikkelig kvalm av å lese de svarene du kommer med. Det er vel de færreste av oss som er så urenslige som det du prøver å beskrive.

Vil ikke påstå at jeg er spesielt fintfølende, men å svare på et innlegg slik du gjør her, det synes jeg er direkte motbydelig.

Til TS: Snakk med eksen din om dette, det er håpløst for oss å vite hva han tenker. Det kan sikkert hende han forsøker å gjøre det han vet du liker fordi han ønsker deg tilbake, men hva er galt med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...