Gå til innhold

Utrolig bra øvelse for å minske fett nederst på magen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Spis 500g nutrilett hver dag. + Cable-crunches.. Sjekk youtube eller noe.. Funker som bare det... Må testes. !

Videoannonse
Annonse
Gjest smurfen
Skrevet

takk for tips.. skal sjekke youtube.

å sitte med ryggen rett mot en vegg, beina litt fra hverandre å prøve å løfte så høyt du greier er en kjempe øvelse, å siden det er muskler man ikke bruker mye funker det fort som faen:-)

Skrevet
takk for tips.. skal sjekke youtube.

å sitte med ryggen rett mot en vegg, beina litt fra hverandre å prøve å løfte så høyt du greier er en kjempe øvelse, å siden det er muskler man ikke bruker mye funker det fort som faen:-)

Mulig jeg er litt tett, men prøve å løfte hva..? :klø:

Skrevet

Du er ikke alene, skjønte den ikke jeg heller.....

Skrevet
Du er ikke alene, skjønte den ikke jeg heller.....

Godt å høre... jeg har forsøkt å visualisere,, men tar det fremdeles ikke gitt...

Skrevet
...beina?

Ja, men tar det på magen...? :klø:

Skrevet

Du må innta færre kalorier enn hva man forbruker hvis man skal miste fett, det er ikke mulig å punktslanke. Musklene henter fett fra hele kroppen, de forbrenner ikke fettet rundt der de ligger. Så trene magemuskler vil ikke forbrenne magefett.

Det du gjør med vekttrening er å stramme opp og/eller bygge opp større muskler, ikke fettet rundt det området.

Skrevet

Ok, har prøvd, og det blir neppe en av mine favorittøvelser, for å si det slik. Men vi er så forskjellige, så for noen funker sikkert dette å.

Jeg foretrekker Catslide-øvelser, det tar virkelig som fy! Og crunch på stor ball, kongeøvelse for meg.

Gjest Tigress
Skrevet

...men øvingane fjerner nok ikkje feittet frå magen...

Skrevet
...men øvingane fjerner nok ikkje feittet frå magen...

Nei det er temmelig selvsagt! :ler:

Skrevet
Jeg foretrekker Catslide-øvelser, det tar virkelig som fy! Og crunch på stor ball, kongeøvelse for meg.

hva er det slags øvelser?

Skrevet (endret)

Catslide er trening på fire glatte matter ( eller med ullsokker på hender og føtter... funker like bra det...) hvor man sklir ut med armer og ben i nogenlunde kontrollerte former. Utrolig effektiv og faktisk artig. Dog ikke spesielt elegant hele tiden ...hehe...

http://catslide.myshopify.com/

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/sha...ticle431914.ece

Endret av Wildy
Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Spis 500g nutrilett hver dag. + Cable-crunches.. Sjekk youtube eller noe.. Funker som bare det... Må testes. !

Nutrilett eller andre produkter er ingen metode i seg selv for å bli kvitt fett.

Du kan fint spise sunn mat fremfor pulverprodukter, som dessuten er et hån mot sunn mat som livsstil. Fysisk trening har alltid hjulpet på å bli kvitt fett på kroppen.

Skrevet

får man kjøpt disse catslide mattene i butikk noe sted??

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg bestilte fra nettbutikken, kjapp og grei levering. Men det funker helt greit med ullsokker også, har brukt det her ett par ganger!

Det ligger mange øvelser ute på nett, trenger ingen spesiell video for å gjøre dette.Videoen jeg bestilte fra nettbutikker viser en gjjnomgang av de ulike øvelsene, og er ikke som et program du følger.

Som sagt, knalltrening, og anbefales absolutt!

Skrevet

håper du tuller nå, for dette er jammen meg tåpelig hehe

Gjest smurfen
Skrevet

tipper det er en snik reklame for nutrilet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...