Livets datter Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Har du gjort noe du angrer dypt og inderlig på, som du gjerne skulle ha slettet fra hukommelsen og historien? Hvis du deler det med oss, lover vi å ikke si det til noen...
Suzy Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Ha! Den biter jeg ikke på! Nøyer meg med å si at det er opptil flere ting jeg angrer no jæfflig på, men skulle jeg røpe det må jeg nok logge meg ut i anonymiteten gett... Suz - hemmelighetsfull og full av feil
Livets datter Skrevet 14. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2003 Så du har gjort TO ting du angrer på, minniepus??
minniepus Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Har nok det, selvom det ikke var meningen at det skulle komme to ganger. Er noe krøll med tingenes tilstand i dag. Angrer f.eks. på at jeg ved et par anledninger nasket litt godteri i butikken som liten...
Livets datter Skrevet 14. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2003 MEG? :o Eeeh, uhm... *svelge*
Gjest lmari Skrevet 14. august 2003 #9 Skrevet 14. august 2003 Ingen som tør å innrømme hva de angrer på, altså?? Jeg angrer på flere ting, jeg. Men umiddelbart slår det meg to ting: * at jeg kysset en annen gutt foran øynene på han som nå er samboeren min rett før vi ble sammen. Jeg visste at han var forelsket i meg.. Tror ikke jeg noen gang kommer til å glemme hvor lei seg han ble, og det uttrykket i øynene hans... . :cry: * At jeg fortalte en venninne hva en annen venninne hadde sagt om henne. Det var en filleting, men de ble veldig lei seg begge to, og jeg burde absolutt ikke ha sagt noe som helst. Angrer veldig på det....
Livets datter Skrevet 14. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2003 Jeg leste en gang et brev som ikke var til meg. Det lå der uten konvolutt, på et bord. Fristelsen ble for stor da jeg så navnet mitt der... Ble masse tull og tøys ut av det...
Gjest Madam Felle Skrevet 14. august 2003 #12 Skrevet 14. august 2003 Ja har nok det, men samtidig tenker jeg at alt det jeg har gjort har vært med å forme meg til den personen jeg er i dag, og den personen er jeg stolt av men har nok en og annen ting som kunne vært ugjort, men hva? tenke, tenke, tenke, tenke, tenke, tenke, tenke tenke NÆÆÆÆÆÆÆ min hemmelighet og din nysgjerrighet
Gjest Dolphina Skrevet 14. august 2003 #13 Skrevet 14. august 2003 JA! Gjort et par ting jeg angrer veldig på og et par ting jeg angrer litt på...
Livets datter Skrevet 14. august 2003 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2003 Samtidig må jeg presisere at tittelen er "Gjort NOE du angrer på", og ikke "Gjort NOEN du angrer på".
Maxine Grey Skrevet 14. august 2003 #15 Skrevet 14. august 2003 JA! JEG ANGRER PÅ AT JEG BEGYNTE Å RØYKE!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 14. august 2003 #16 Skrevet 14. august 2003 JA! JEG ANGRER PÅ AT JEG BEGYNTE Å RØYKE!!! Den kan jeg være med på
Irka Skrevet 14. august 2003 #18 Skrevet 14. august 2003 Henger meg på her. **Host..Host....Hoster så jeg får endetarmen opp i halsen**
Gjest lurven Skrevet 14. august 2003 #19 Skrevet 14. august 2003 jeg har aldri gjort noe jeg ikke angrer på
Irka Skrevet 14. august 2003 #20 Skrevet 14. august 2003 jeg har aldri gjort noe jeg ikke angrer på Flott det Lurven, men kansje dine foreldre har gjort noe de angrer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå