Gå til innhold

Trekant..nysgjerrig,. erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta24_*
Skrevet

Jeg nevnte for min samboer at jeg er nysgjerrig på trekant, da med en dame til, ikke mann. Jeg fikk ikke mye respons på dette, han sa han var veldig skeptisk og at det kunne ødelegge forholde. Men han smilte stort og det var tydeligvis ikke helt uaktuelt. Jeg sa iallfall at jeg var villig til å prøve engang, så han vet det :gjeiper:

Hva er deres tanker, erfaringer med trekant? Hvorfor gjorde dere det? Var det jenta eller mannen som ville prøve trekant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg prøvde det et par ganger da jeg var single, men kunne gjerne vært opplevelsene foruten.

Enkelte ting er best kun som fantasi, jeg kunne ikke drømt om å dele mannen min med en annen.

Skrevet

Har bare vært med i en M-K-M trekant, og synes det var veldig gøyt (Ingen av oss var i ett forhol). Frister og med 2 damer selvfølgelig.

Eneste jeg tenker på er at en skal være veldig forsiktig med trekant i ett forhold.

Sjalusi / tanker om utroskap, etc kan nok fort dukke opp når du lar partneren din få lov til å leke med en eller flere utenforstående. Hvis dere er 100% sikre på dere selv, så er det selvfølgelig lov å prøve, men vær sikker i din sak.

Ellers, lykke til :lur:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Jeg nevnte for min samboer at jeg er nysgjerrig på trekant, da med en dame til, ikke mann. Jeg fikk ikke mye respons på dette, han sa han var veldig skeptisk og at det kunne ødelegge forholde. Men han smilte stort og det var tydeligvis ikke helt uaktuelt. Jeg sa iallfall at jeg var villig til å prøve engang, så han vet det :gjeiper:

Hva er deres tanker, erfaringer med trekant? Hvorfor gjorde dere det? Var det jenta eller mannen som ville prøve trekant?

Har hatt gode erfaringer med trekant med dama. Hun tente veldig på dette, så vi har flere ganger hatt trekant med en ekstra mann. Har også luftet tanken om ei jente til, men hun mener hun er litt for sjalu til det. Men syntes uansett det var bra med MFM for min del også.

Skrevet
Har hatt gode erfaringer med trekant med dama. Hun tente veldig på dette, så vi har flere ganger hatt trekant med en ekstra mann. Har også luftet tanken om ei jente til, men hun mener hun er litt for sjalu til det. Men syntes uansett det var bra med MFM for min del også.

Bra at hun er så sikker på din legning.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Vi har hatt trekanter MMK og MKK og begge deler fungerte fint, det funker nok best hvis damene er litt bi i en MKK, med 2 menn er det ikke så nøye om gutta er bi, men det er en absolutt fordel om ikke gutta er livredde hverandre. Nærkontakt er uungåelig :)

Vi har hatt trekanter fordi vi tenner begge 2 på settingen, og vi kommer helt sikkert til å ha det igjen. Det er en glimrende måte å få utløp for sine bi-lyster på ihvertfall ;)

Dere kan også vurdere parsex, det er lettere å møte et hyggelig par og vi syntes det var trygt og fint å starte der.

Skrevet

Jeg har delt dama med en kompis i fylla, og synes ikke det er å anbefale. Selvsagt er det litt tennende å se en pikk gå inn og ut av kjønnet hennes, men jeg ble også veldig sjalu og eiesyk av det. Hadde mest lyst til å reise meg og banke ham opp, men gjorde selvsagt ikke det. Synes også det er unaturlig å la en annen mann ha din kvinne, og la henne komme i henne, i naturen ville det jo blitt barn av det. Det var på en måte urinstinktet som slo inn hos meg. Det ble ikke bedre at at hun insisterte på at jeg slikket henne med sæden hans i seg. For hennes del var det spennende, både det å frike ut med en annen mann, og fordi hun kunne se reaksjonen min. I ettertid er det jo også litt kjipt at en kompis har hatt full tilgang til hennes mest intime. Så det ble med den ene gangen.

Skrevet

Virker som trekant fungerer for noen og noen ikke. Jeg har ikke lyst på trekant med en annen mann, det poengtere jeg for sambo. Jeg tror nok vi kommer til å prøve dette en gang (sikkert langt fram i tid :gjeiper: ).

Hvordan hadde dere reagert GUTTER, om dere samboer sa hun ville hatt trekant med en annen jente?

Skrevet
Virker som trekant fungerer for noen og noen ikke. Jeg har ikke lyst på trekant med en annen mann, det poengtere jeg for sambo. Jeg tror nok vi kommer til å prøve dette en gang (sikkert langt fram i tid :gjeiper: ).

Hvordan hadde dere reagert GUTTER, om dere samboer sa hun ville hatt trekant med en annen jente?

:danser:

Meg å dama skal ha KKM når vi føler vi er "moden" :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hadde sagt ja...

Men da ville jeg at de skulle hatt litt deilig myk jentesex!! :sikle:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg har delt dama med en kompis i fylla, og synes ikke det er å anbefale. Selvsagt er det litt tennende å se en pikk gå inn og ut av kjønnet hennes, men jeg ble også veldig sjalu og eiesyk av det. Hadde mest lyst til å reise meg og banke ham opp, men gjorde selvsagt ikke det. Synes også det er unaturlig å la en annen mann ha din kvinne, og la henne komme i henne, i naturen ville det jo blitt barn av det. Det var på en måte urinstinktet som slo inn hos meg. Det ble ikke bedre at at hun insisterte på at jeg slikket henne med sæden hans i seg. For hennes del var det spennende, både det å frike ut med en annen mann, og fordi hun kunne se reaksjonen min. I ettertid er det jo også litt kjipt at en kompis har hatt full tilgang til hennes mest intime. Så det ble med den ene gangen.

Dette er vel selve definisjonen på hvordan det IKKE skal gjøres, skjønner godt at dette gikk i dass.

Skrevet

er student i tr.heim, men har ei veninne i en annen landsdel.

når jeg reiser hjem for jula skal vi prøve å få gjort KKM og MMK.

vi tenner godt på hverandre og har ypperlig sex, og siden vi ikke er et par så er det ingen sjalusi inni bildet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
er student i tr.heim, men har ei veninne i en annen landsdel.

når jeg reiser hjem for jula skal vi prøve å få gjort KKM og MMK.

vi tenner godt på hverandre og har ypperlig sex, og siden vi ikke er et par så er det ingen sjalusi inni bildet.

meg igjen, bare lurte på om noen har erfaring med å få med seg folk hjem fra byen til en 3kant?

fremgangsmåter?

Gjest MikeWaters
Skrevet
meg igjen, bare lurte på om noen har erfaring med å få med seg folk hjem fra byen til en 3kant?

fremgangsmåter?

Ingen erfaring der nei, vil tro at det viktigste er at ingen har fått for mye å drikke. Sex og for mye alkohol er sjeldent en bra kombinasjon, men litt er greit for å dempe nervøsiteten etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...