Gå til innhold

hvordan føles det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvordan føler du deg når eksen finner seg noen/roter med noen når det var du som ble dumpa og fortsatt sitter med følelser for henne/han? er 2-3 måneder siden eksen min gjorde det slutt med meg... og det eneste jeg tenker på er hvordan jeg kommer til og reagere om jeg får vite at du han rotet med andre eller funnet seg en annen.. Det skremmer meg....

Jeg har det forsåvidt bra til værdags.. det er kun når jeg ser henne og slikt lignende at jeg begyner og tenke... og hvordan vil det gå med meg hvis dette da skulle skje? noen som kan beskrive den følelsen for meg, eller sammenligne den med en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til.... etter hvert...

Men det går minst like fort over hvis du finner deg ei rebound-dame sjøl... :?

Skrevet

Det gjør vondt, Men det gikk fortere over enn jeg trodde..er litt over 1 måned siden jeg fant det ut.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

synes det er så ubehagelig og tenke på dette.. og da kan jeg ikke forestille meg hvordan det blir hvis det skjer!

Hvordan valgte dere og oppføre dere mot eksen etter at dere fikk vite dette? brøt dere all kontakt?

Skrevet

I mitt tilfelle gikk det TO UKER, fra exen min dumpa meg til hun var i nytt forhold. Hun var også utro mot meg med denne fyren fant jeg ut i ettertid.

En av de siste dagene før hun dumpa meg sa hun faktisk: "jeg elsker deg", og jeg var naiv nok til å tro på det.

Dette er nå over ett år siden, og jeg hater henne ennå.

Værste av alt er at hun faktisk var frekk nok til å prøve seg på meg igjen, etter at de slo opp for noen måneder siden...

Skrevet

Det du sier er at eksen din har dumpa deg for flere måneder siden, og likevel holder du kontakten med ham? Du har fremdeles følelser for ham, mens han ser seg om etter andre! Kutt kontakten, og gå videre med livet ditt! Det er det eneste som kan hjelpe deg. For all del: Ikke heng rundt ham, livredd for den dagen han lar deg hilse på den nye dama! Han vil finne seg en ny dame, og når det skjer bør du være langt unna. Det er tøft til å begynne med, de fleste av oss har en eller annen gang opplevd noe lignende, men det kommer til å gå bedre etter hvert. Fortid er fortid, du ødelegger deg selv slik du har det nå.

Skrevet
synes det er så ubehagelig og tenke på dette.. og da kan jeg ikke forestille meg hvordan det blir hvis det skjer!

Hvordan valgte dere og oppføre dere mot eksen etter at dere fikk vite dette? brøt dere all kontakt?

Jeg kuttet kontakten, men akkurat en måned etterpå tok han kontakt og lurte på om jeg fortsatt ikke ville prate med han..han er liksom forlovet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...