Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Hei! Jeg har tatt en liten ringerunde og spurt etter pris på 14 mm eikeparkett (klikkesystem) hos Maxbo, SmartClub og Montèr. Maxbo tar 288 kr per kvm, Montèr tar 349 kr og SmartClub oppgir ikke per telefon. Jeg synes dette er litt dyrt jeg. Er det noen som har forslag til hvor parketten er litt billigere? Og er det stor forskjell på kvalitet? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har tipset før om "Johnnys Parkett" på Ensjø. Mener å huske at hun som spurte om tips var der og at hun fortalte om billigere priser. Søk på innlegg fra i våres. Det er nok litt forskjell på kvaliteten, men sikkert ikke så mye. Det jeg vil tro er viktigst er hvor tykt slitesjiktet er (det sier jo litt om hvor mye du kan slipe ned gulvet), og så vil jeg tro at lakktypen og antall lakklag er litt viktig. Vil også tipse om at Interiørland har parkett, og vi fikk en reklamebrosjyre i posten fra Interiør & Farge(?) i går med tilbud på parkett. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Her er forresten linke til den forrige diskusjonen; http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ghlight=parkett Men jeg kom på at Johnny ikke anbefalte klikkparkett. Han mente det ikke var nødvenig å bruke penger på et slikt system, for du legger vanlig like greit, og når pleier man egentlig ta opp igjen den lagte parketten?!? Men det bestemmer du jo selv! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Tusen hjertelig takk for tips! Dette skal jeg sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Og det var altså jeg som forsøkte å takke for hjelpen ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå