Zzyzx Skrevet 11. oktober 2009 #61 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe, nei, det var bare litt viktig for å skjønne hva temperaturen egentlig var. Det er kanskje litt høyt, spesielt hvis den temperaturen ikke er rett etter du har spilt (selv om den synker veldig raskt). Mitt ligger på rundt 40 grader når jeg ikke spiller, men samboeren som hadde dette skjermkortet før kjørte det gjerne opp på 90 grader under spilling uten at det egentlig gjorde noe. Vet du hva slags skjermkort du har?
Nita Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #62 Skrevet 11. oktober 2009 Vet du hva slags skjermkort du har? Er det noen måte jeg kan finne det ut, på pc'en mener jeg?
Zzyzx Skrevet 11. oktober 2009 #63 Skrevet 11. oktober 2009 Nå du åpner GPU-Z så står det på første linje, under "Name".
Nita Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #64 Skrevet 11. oktober 2009 Da har jeg ATI Radeon X1300, iallefall det står der
Zzyzx Skrevet 11. oktober 2009 #65 Skrevet 11. oktober 2009 Hm. Egentlig er all hardwaren din helt på grensen av hva som trengs for å kjøre sims 3. Har du windows XP eller Vista? Jeg tror jeg ville tenkt på å kjøpe ny pc istedenfor å bruke mye tid, krefter og kanskje penger på å oppgradere det du har, iallfall når det ikke er helt sikkert hva som er problemet.
Nita Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #66 Skrevet 11. oktober 2009 Hm. Egentlig er all hardwaren din helt på grensen av hva som trengs for å kjøre sims 3. Har du windows XP eller Vista? Jeg tror jeg ville tenkt på å kjøpe ny pc istedenfor å bruke mye tid, krefter og kanskje penger på å oppgradere det du har, iallfall når det ikke er helt sikkert hva som er problemet. Jeg har Windows XP, men ny pc er uaktuelt akkurat nå pga livssituasjon er det andre ting jeg må prioritere økonomisk....tenkte derfor det var billigere å oppgradere
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2009 #67 Skrevet 12. oktober 2009 Det er det, men det er dessverre ingen garanti for at det løser problemet. Vi vet vel egentlig ennå ikke om det er prosessor eller skjermkortet som det skorter på (jeg tror personlig skjermkort) og 1GB RAM er også litt for lite.
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2009 #68 Skrevet 12. oktober 2009 til vanliig bruk på XP vil jeg si at 1 Gb ram er tilstrekkelig.
Nita Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #69 Skrevet 12. oktober 2009 til vanliig bruk på XP vil jeg si at 1 Gb ram er tilstrekkelig. Jeg tror Sims3 + en hel haug med nedlastinger er ganske krevende, men siden jeg får beskjed ved diskfragmentering at jeg har 70% ledig kapasitet er det sikkert ikke RAM det skorter på.....hvis jeg skjønner det rett da :rødme:
feuerstein Skrevet 12. oktober 2009 #70 Skrevet 12. oktober 2009 Nei, diskdefragmentering sier at du har 70 % igjen av harddiskkapasitet, den sier ikke noe om RAM. Lar du nedlastingsprogrammet stå på samtidig som du spiller Sims, eller har du bare masse ferdig nedlastet på maskinen, uten at programmet er i aktivitet samtidig med Sims?
Nita Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #71 Skrevet 12. oktober 2009 Lar du nedlastingsprogrammet stå på samtidig som du spiller Sims, eller har du bare masse ferdig nedlastet på maskinen, uten at programmet er i aktivitet samtidig med Sims? Jeg laster ikke ned og spiller sims samtidig, jeg har bare (litt)masse nedlastet fra før som brukes i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå