Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Antilope

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klø: Diger ytrefilet av antilope. Jeg aner vel ikke hvordan det smaker så hva F skal jeg lage til. Sør-Afrikansk. Vil tippe det er oppdrett så da er det vel fare for at det smaker rimelig likt ku eller?

Erfaringer og tips mottas. Dette er til en kompissmiddag med kompisser som er like glad i å breie seg på kjøkkenet som meg... så jeg vil gjerne imponere :ler:

Skrevet

Regner med at den er frosset?

Den må jo tine i kjøleskap, beregn at den er ferdigtint på morgenen, og så skjærer du av en liten bit og steker og smaker før du går og handler tilbehør.

Kanskje du finner noen oppskrifter hvis du googler også, så har du noe å gå ut fra?

Skrevet

Det har jeg alltid hatt lyst til å smake :jepp: Hvor får du tak i det?

Skrevet
Det har jeg alltid hatt lyst til å smake :jepp: Hvor får du tak i det?

På Coop faktisk. Var ikke så inmari dyrt heller.

Skrevet

Skal sjekkes snarest :jepp:

Da ønsker jeg også oppskrifter ;)

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antilope på en tilfeldig butikk i Hedmark? Noen som har sett dette på andre butikker? Da tenker jeg spesielt rundt Hønefoss....

Alt må prøves...

Fantastisk godt tips om å steke en prøve før man går ut.. ikke lett å vite hva man skal servere til sånt :D

Skrevet
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antilope på en tilfeldig butikk i Hedmark? Noen som har sett dette på andre butikker? Da tenker jeg spesielt rundt Hønefoss....

Alt må prøves...

Fantastisk godt tips om å steke en prøve før man går ut.. ikke lett å vite hva man skal servere til sånt :D

Jeg handlet på Vika senteret på Ottestad i Stange. De har sikkert en markedskontak som kan fortelle deg hvor du får tisvarende vare i Oppland.

Skrevet
Tråden er ryddet iht. KGs regler.

Helen, mod.

Jeg vet ikke hva som er ryddet, men dersom min mat skulle være støtende for noen så ber jeg om unskyldning!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg handlet på Vika senteret på Ottestad i Stange. De har sikkert en markedskontak som kan fortelle deg hvor du får tisvarende vare i Oppland.

App app app, Buskerud takk ;). Jeg har sendt mail til Coop og spurt. Stavanger og Haugesund er også aktuelle steder skrev jeg der, for der har jeg venner/slekt. Kan alltids stikke innom dem med en halvkilo antilope og låne komfyr :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...