Gå til innhold

Slippe korsett under kjolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å slippe å ha korsett under brudekjolen min. I brudesalongen sier de at dette er "umulig" fordi kjolen vil ikke sitte pent uten. Jeg prøvde kjolen min igår uten korsett og syntes ikke jeg kunne se noen forskjell...

I tillegg ble det bedre plass inni der... :ler:

Derfor spør jeg:

Er det noen som har erfaring med å hoppe over korsett under kjolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på type kjole og fasong på bruden da... Skal man "holde inn" og "pushe opp" så er det kanskje greit med korsett... Selv hadde jeg en kjole som satt fint uten korsett, og det er nå greit å slippe det synes jeg. Så lenge du føler deg komfortabel og ser fin ut selv så spiller det ingen rolle!

Skrevet

Det er en del spiler i selve kjolen min...

Så da går det vel kanskje bra....??

Gå i en god undertøysforretning og kjøpe en skikkelig god stroppeløs.....?

Skrevet

Jeg skal selv ha en kjole jeg ikke kan ha vanlig BH under. Den er det også spiler i, så jeg tenke å fine en fin stroppeløs BH. Den er jo ganske stram fra før av og jeg er redd det blir veldig varmt og stramt med korsett under...

Skrevet

De fleste kjoler ser penere ut med torsolette/korsett under. Det jeg ville gjort for å avgjøre det hele; sett deg på en stol ved speilet i brudesalongen (med kjolen på), og se om du får sånne "småvalker" i livet når du sitter. Hvis du gjør det, ville jeg ha funnet et torsolette eller korsett. Jeg fant et veldig fint et på Christiane, som satt bra under min stroppeløse kjole med korsettliv.

Og jeg overlevde i Las Vegas med 43 varmegrader i skyggen på bryllupsdagen min - kom ikke her og klag over varmt! :D :hoho:

Skrevet

er ikke at det er varmt...

eller dyrt....

eller ikke fint....

bare sinnsykt ekkelt å gå med!!!

Skrevet

Jeg synes det var kjempedeilig å gå med jeg, men det er kanskje bare smak og behag?

Anyway; du blir sikkert fin uansett, Tex!

Skrevet
Anyway; du blir sikkert fin uansett' date=' Tex![/quote']

he he he thank you..... :ler:

Skrevet

Ja, kjolen din var nydelig! Jeg trengte ikke bh under engang jeg, men hadde ikke stroppeløs da... kanskje litt synd hvis man plutselig viser mer enn man hadde tenkt... :oops:

Skrevet

Gjør som du vil du Tex! Det er din dag og det er du som skal føle deg vel, det er jo til sist det som er det viktigste.

Gjest Fru Meta
Skrevet

Jeg hadde endel spiler i min kjole og syns det ble stivt og ubehagelig å gå med under kjolen. Jeg kjøpte en kjempefin bh i en undertøysforretning.

Hvis kjolen sitter som den skal, er det ikke noe problem å være uten bh heller... Avhenger jo selvsagt av fasongen din, men jeg syns å huske et bilde av deg fra hjemmesiden (??) og da skal det jo ikke være noe problem med valker eller noe.

Velg det du er komfortabel med. Lykke til :D

Skrevet

Hvis kjolen sitter som den skal, er det ikke noe problem å være uten bh heller... Avhenger jo selvsagt av fasongen din, men jeg syns å huske et bilde av deg fra hjemmesiden (??) og da skal det jo ikke være noe problem med valker eller noe.

Tror jeg går for stroppeløs bh av god kvalitet, jeg, da....

Det er jo meg du ser i avataren min, Meta, kjære deg.... :ler:

Skrevet
:D Du blir nydelig tex :D

Sukk og sukk....

Håper min tilkommende synes det samme....

Du er en engel, Meta..... :wink:

Skrevet

En drøm av en kjole... helt nyydelig Tex! :P Tror også det viktigste er at man føler seg komfortabel i kjolen, husk, den skal være på i mange timer, og man skal gå, sitte, spise, danse etc...... :D

Lykke til!

Dina

Skrevet

Veldig nydlig kjole Tex. Dette med korsett er jeg uvitende om siden jeg aldri har hatt en på meg.

Skrevet

WOW...det var en vidunderlig vakker kjole Tex, og du blir helt sikkert nydelig uansett hva du velger å ha under!

Skrevet

Her er det altså så mange hyggelige meldinger!!

Helt klart stedet å gå hvis man er litt deppa en dag...

Tusen takk alle sammen dere er så skjønne!!!!!

Skrevet

En skal føle seg vell den store dagen,og jeg heller kunne aldri tenkt meg å gå rundt med et stramt korsett.

Føl deg vell og dropp korsettet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...