Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har kjøpt en svart skinnveske (90 % skinn og 10 % polyetan-et-eller-annet). Bør jeg impregnere denne eller behandle den på en annen måte slik at den holder seg bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glis Skrevet 9. oktober 2009 #2 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du kan sikkert behandle den som en hvilken som helst skinnsko. Sprayimpregnere og bruke skokrem når den blir slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 9. oktober 2009 #3 Del Skrevet 9. oktober 2009 På vesker i semsket skinn bruker jeg sånn spraysak, på de i glatt skinn bruker jeg vanlig skokrem. Holder seg mye finere! Her vesker som er ti-femten år gamle som ser omtrent ubrukte ut ( og det er de så absolutt ikke!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zitrus Skrevet 9. oktober 2009 #4 Del Skrevet 9. oktober 2009 Til fine skinnvesker ville jeg heller brukt en skinnkrem og gnidd denne inn i skinnet. Innbiller meg at det er bedre enn sånn spray man bruker på sko og tekstiler. Hør i en skikkelig veskebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbo Skrevet 10. oktober 2009 #5 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bruk en mild leather lotion. ECCO har en veldig bra en (mild og fin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. oktober 2009 #6 Del Skrevet 12. oktober 2009 spray med det du bruker på skone. Tilse at det ikke inneholder silicon, det lager nemlig sjatteringer i skinnet, små roser med annen farge... Zitrus og turbo jeg digger dere; leather lotion er det aller beste. smør på 1 gang i måneden. Sko, vesker, jakker...holder det seg nydelig og mykt i minusgrader, sludd, snø og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. oktober 2009 #7 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) http://www.tenvig.com/sko_hoved.htm Endret 12. oktober 2009 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå