Gå til innhold

vondt i øyet

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hei datteren min og jeg herjet litt i da, og hun klarte å stikke fingeren sin inn i øyet mitt. Dette gjorde forferdelig vondt, og er blitt hovent, og væsker nå 1 time etterpå. Verker gjør det også. Det jeg lurer på er om dette er helt normalt, og vil gå over etter en stund, eller om hun kan ha ødelagt noe på øyet og jeg bør oppsøke lege? kan heller ikke se klart på øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice
Hei datteren min og jeg herjet litt i da, og hun klarte å stikke fingeren sin inn i øyet mitt. Dette gjorde forferdelig vondt, og er blitt hovent, og væsker nå 1 time etterpå. Verker gjør det også. Det jeg lurer på er om dette er helt normalt, og vil gå over etter en stund, eller om hun kan ha ødelagt noe på øyet og jeg bør oppsøke lege? kan heller ikke se klart på øyet.

Ta deg en tur til legevakten med en gang, er min anbefaling. Jeg lå på sykehus i nesten tre uker i vinter med alvorlig hornhinnebetennelse. Ikke dermed sagt at det er noe sånt med deg, det har jeg ingen forutsetning for å si noe om. Men øynene er sårbare, og synet er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvordan går det med øyet? Har du vært hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med øyet? Har du vært hos lege?

Hei takk for svar..var på legevakten i går, og fikk bandasje med kloramfenikol, som skal tas bort i dag. Skal til øyelegen for sjekk senere i dag. Hadde fått en rift midt i synsfeltet på hornhinna slik som jeg trodde, men håper at det gror fint, og at det ikke blir noen varig skade. Fryktelig vondt er det, men bedre i dag en i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Hei takk for svar..var på legevakten i går, og fikk bandasje med kloramfenikol, som skal tas bort i dag. Skal til øyelegen for sjekk senere i dag. Hadde fått en rift midt i synsfeltet på hornhinna slik som jeg trodde, men håper at det gror fint, og at det ikke blir noen varig skade. Fryktelig vondt er det, men bedre i dag en i går.

Så bra at du har fått gjort noe med dette. Du får ta noe smertestillende, så det ikke blir så plagsomt. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...