Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med kjæresten gjennom flere år for 2 uker siden. Jeg savner han så fælt. Og det er så utrolig vondt. Har familie og venner rundt meg mesteparten av tiden, og det hjelper jo litt. Men det er liksom bare han som kan få bort denne smerten.. Og nei, tid leger ikke alltid alle sår. Det har vært slutt en gang tidligere.. Var fra hverandre i 2 år, og jeg kom meg aldri over han... Det var like jævlig, og jeg savna han hver eneste dag.

Han sier han elsker meg, men at det ikke ville funket akkurat nå pga jobb og skole, og fordi han er så dårlig til å samkjøre dette med kjæreste. Er det noen måter jeg kunne ha overbevist han om at det ville funket?? Jeg er så glad i han, så jeg er villig til å strekke meg eeevig langt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_twilight01_*
Skrevet

Uff, forstår deg godt. Det er en forferdelig situasjon å være i. Man kan desverre ikke kontrollere andre menneskers følelser og ønsker, så man blir rett og slett nødt til å prøve å akseptere situasjonen.

Regner med at dere har gjort det slutt før iogmed at dere var fra hverandre i 2 år? Finnes alltid håp. Gi han en sjanse til å savne deg. Om det er sant som han sier; at han elsker deg, så kommer han tilbake. Tror ikke det er noe du kan gjøre akkurat nå for å overbevise ham om å komme tilbake. Ville iallfall IKKE mast eller kontaktet ham hele tiden.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...