miss Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 29. juni 2010 Helga er over,og den ble vel ikke super sunn,mat drikke og snop begge dagene. Men nå er det SLUTT...... mandag var jeg i gang igjen.... med trening og sunnt kosthold. Og jeg er fornøyd med det Det er lite trenings timer på senteret nå,og vanskligere for meg å få det til å passe nåe jeg har mindre å velgi.Men min erfaring er også at en trener mindre når det er sommer og lange lyse kvelder og ferie. Men jeg skal helle r prøve å være flink og ta meg gå turer eller med sykkel.Sykkler på jobben hver kveld når det er fint. Men det er bare en svipp 6-7 min så er jeg der. Det viktigste jeg må holde meg unna nå er is og ting med sukker i ellers blir jeg sukker avhengig igjen!!!!! og det ønslker jeg ikke Har det faktisk mye bedre nå,hvor jeg slipper den lysta på noe søtt :gjeiper: I dag skal jeg styles og ta bilder sammen med ei venninde,gleder meg til det. Bare kose kveld og ingen trening i dag. Blir spennende og se resultatet. Ellers blir det en lang helg av gårde,fra torsdag til søndag mot Rogaland,gleder meg til å se flotte natur opplevelser. Vi har tenkt oss til Prekestolen,og det er jo trim tur. sammen med familien min Nyt sommeren den er her hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 6. juli 2010 Helge turen er over..... og det var fantastisk!!!!!mye flott natur og en høy opplevelse på prekestolen og den del tim for å komme både opp og ned 1-2 timer opp og 11/2 time ned. Jeg gikk med puls klokke men tok det som en tur,var på tur med mamman min. Litt kos ble det jo cider,øl,jordebær og litt snax på kvelden. Men ,men..... sånn er det. NÅ er det ny uke og nye muligheter...... Mandag trening dobbel time,stepp 60 min og spinn 45 min..... deilig,og bruke kroppen og svette litt. I dag stram opp 60 min. Ellers blir det tur gåing når det ikke er timer på senteret som passer..... Ingen ferie enda,jobber denne uke og nesteuke og helga. Men DA er det slutt...... Håper været holder seg bra fremmover..... det er så deilig å kunne gå ut uten å kle på seg en masse klær. Ha en god sommer og nyt den,vi vet ikke hvor lenge den varer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå