Gjest dusjedame Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Kan noen forklare meg hvordan dette med dusjoljer fungerer? Har skjønt at det skal være mye sunnere og mindre uttørkende for huden. Men det jeg lurer på, blir man ordentlig ren av å vaske seg med de? Eller er det i tillegg til såpe? Brukes det på samme måte? Lyst til å prøve, men trener masse og har behov for å føle at jeg får vasket meg ordentlig ren når jeg dusjer :gjeiper: Og hvilke merker anbefaler dere? Noen favoritter?
Vulpes Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har dusjoljen fra L'Occitane. Den føles som en fet olje i det du tar den i hånden, men når du gnir den mot våt hud begynner den å skumme. Og ja, jeg føler at jeg blir helt ren Og velduftende, for den lukter virkelig godt!!
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 den så utrolig bra ut! (googla den) Men hvor selges dette merket?
Gjest Raptuza Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Brukar og den. Fås på feelunique.com
Vulpes Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) den så utrolig bra ut! (googla den) Men hvor selges dette merket? På www.feelunique.com som Raptuza nevnte, men du får den faktisk enda bittelitt billigere på tax free'er rundt omkring. Jeg har funnet den på både Kielbåten og båten mellom Sandefjord og Strømstad. Men det er bare rundt 10 kroner man sparer altså, så det har vel ikke så mye å si. De har forresten L'Occitane-butikker noen steder i Norge. Det er blant annet en i Sandvika Storsenter Endret 5. oktober 2009 av Tonje!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Den ordentlig ren følelsen du ønsker, er ikke hva huden din ønsker. De gode dusjoljene inneholder antiseptiske og bakteriedrepende ingredienser (som finnes naturlig i mange oljer), selvom huden ikke føles 100% ren med dusjoljer så er den ren nok. Det sitter i hodet. Kanskje du bør teste en olje eller såpefri vask med bergamot? Den kan ha positiv effekt på svette kropper.
Rexina Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Liker også L'occitane dusjolje, og bruker denne som barbergele også, men tåler ikke parfymen i denne lenger:( Får skikkelig kløe og utslett på hele kroppen. Så til gjest over her: Hvilken dusjolje anbefaler du som er 100 prosent rene?
Suzy Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Nå er ikke jeg gjest, men jeg elsker dusjoljen til Eucerin. Du får den på apoteket - både med og uten parfyme.
pittie Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Be Genki http://www.everythingunderthedress.com/category.asp?bid=41 Krem fresh http://www.krem-fresh.com/?module=Shop;act...uctGroup;id=253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå