Helenrk Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, Jeg er på jakt etter den "perfekte" foundation Jeg leter etter en som dekker bra med en litt glødende finish... Er ikke så glad i de matte/pudderaktige finishene.. Kjøpte akkurat Elizabeth Arden sin mineral foundation, men er ikke så fornøyd med den... Så - blir veldig glad for tips
scara Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, Jeg er på jakt etter den "perfekte" foundation Jeg leter etter en som dekker bra med en litt glødende finish... Er ikke så glad i de matte/pudderaktige finishene.. Kjøpte akkurat Elizabeth Arden sin mineral foundation, men er ikke så fornøyd med den... Så - blir veldig glad for tips Jeg sverger til Oriflame's Giordani Gold Rejuvenation Foundation. Dekker bra og har spf 20. Prøv den, koster bare 199,-
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Everyday Minerals ------------------- <3 annieaa
mari4ever Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Min favoritt fouandation er Clinique superbalanced=) koster 260,-kr Får veldig fin hudtone av den, dekker godt og den ser veldig naturlig ut på
Helenrk Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Supert med flere tips! Skal ta meg en tur innom et parfymeri med en liste med tips og teste ut Til dere som har gitt meg tips: Gir disse en "perfekt" finish - a la Tone Damlie Aaberge?? Hun er jo bare sååå fin!
Ambivalent Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er avhengig av glominerals sin pressede. Eneste foundationen jeg er hundre prosent fornøyd med.
Helenrk Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er avhengig av glominerals sin pressede. Eneste foundationen jeg er hundre prosent fornøyd med. Hvor får man kjøpt denne???
laperla Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Min favoritt er gloPressed base fra GloMinerals. Bruker også fikseringspudderet til Youngblood. Jeg har forresten en blanding av fet, sensitiv og tidvis tørr hud. Endret 7. oktober 2009 av laperla
mari4ever Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Hvor får man kjøpt denne??? På hudpleiesalonger. let etter glo minerals i ditt disktrikt på nettet så kommer det sikkert opp;) Tone damli aaberge bruker foressten også glo minerals loose base foundation:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå