Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Er for tiden på ferie, og etter litt bading i basseng er håret mitt nå blitt helt grønt.. Hva gjør jeg???
Phaedra Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er for tiden på ferie, og etter litt bading i basseng er håret mitt nå blitt helt grønt.. Hva gjør jeg??? Venter til håret ditt får tilbake normal farge. Jeg bruker sjampo med lillafarge i og synes det hjelper for å raskere blir blond igjen (hjelper mot gulskjær, men jeg synes det hjelper mot grønnskjær også). En frisør vil kunne anbefale deg en sjampo som fikser dette Har også hørt av ketchup kan fikse det, men har aldri prøvd :gjeiper: Blir også diskutert her Endret 5. oktober 2009 av Phaedra
Neytiri Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Det finnes både glansvasker(også kjent som fargesjampo) som tar bort grønnskjær...disse er Røde! Håret blir ikke rødt, men vil nautralisere det grønne... Ellers går det også an å bruke en djuprensende sjampo....dette kan også hjelpe å fjerne det grønne som ofte er en årsak av klorin(bading). Husk også neste gang du er på ferie, eller bader i mye klorvann at det lønner seg å ha med seg sol produkter....disse er spesielt laget(sjampo) til å fjerne klor og salt rester, samtidig som dem pleier håret mer en vanlig sjampo/balsam/kur fordi det er uttørket av bading og sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå