Gjest Gjest_Lisbeth_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 hei! jeg hadde en veldig urovekkende drøm i natt, mer eller mindre ett mareritt:( var andre gangen jeg har hatt den nå. jeg befinner meg i kjæresten min sitt hus sammens med min bestevenninne og kjæresten min. vi venter på at noen kompiser av kjæresten skal komme og joine oss. i det kjæresten min skulle sende mel å høre etter hvor det ble av de, så jeg de satt ute i bilen og purslett med ett eller annet som var noe til pia mi. med det samme så hyler bestevenninnen min. jeg springer for å se hva som skjer. av en eller annen grunn så er kjellertrappe på andre siden en den er egentli i huset. men uansett, jeg løper å ser og hun peker nedover trappen til kjelleren og sier at hun så no der. jeg ser ned og sjer d samme som hun har sett.. ser ut som en liten gutt, med halvlangt svart krøllet hår. jeg hyler også å tenker med en gang spøkelse for det var jo ingen andre enn oss der. kjæresten min kommer og stiller seg i trappen for å sje om han får på lyset, jeg står da og lyser nedover trappen med en lomlykt da jeg får øye på gutten igjen. kjæresten min ser han også, men prøver fortsatt å få på lys. gutten kommer nermere og nermere til slutt så er han helt vedsiden av kjæresten min. da blir også han redd. han stenger døren og roper på at vi må finne nøkelen og låse døren. vi gjør d og tror alt er iorden. vi går til stuen å setter oss. etter noen sekunder går vi å sjer på døren til kjelleren og ser at den er åpnet og at gutten står i døråpningen. vi skynder oss å låse døren igjen, men på en eller annen måte så får han låst opp og åpnet den mens at typen min står å holder igjen alt han kan. han sier at jeg må vei å hente kompisene hans som sitter i bilen utenfor, og med det samme jeg skal gjøre d så våkner jeg.. livredd vell å merke. må si at jeg har stor tru på spøkelser og alt som har med det å gjøre, + at jeg er husredd.. men får likevell følelsen av av denne drømmen betyr noe som jeg burde vite, for sjelden at jeg husker drømmer, og ivertfall at jeg drømmer de flere enn en gang. kan noen hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå