Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å begynne å bruke Kanebo nå, men hva er egentlig forskjellen på dette "Cleansing Gel, Milky Soap og Oil Control", og når bruker du hva ?

Er det Kanebo som har en resekrem/melk du bruker om kvelden, og en annen dagen etter?

Jeg har normal hud, med fet T-sone, noen kviser i ny og ned, sorte prikker på nesen, litt over 30 år. Forslag til hvilke produkter jeg må velge?

Takk for hjelpen

PS! Ser det har vært en tråd om dette tidligere, men jeg fikk ikke lagt inn innlegget mitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hudpleieren din, eller en på parfymeriet. Kanebo har veldig fine produkter. Hvis du ikke går til hudpleier til vanlig så kan du gå til en hudpleier som bruker kanebo-produkter. Synes ofte hudpleiere gir mye bedre svar enn parfymeridamene som ofte ikke har peiling!

Skrevet

Jeg bruker Kanebo enhancing emulsion som ansiktskrem. Den er veldig veldig bra. Japanerne har veldig lik hud som skandinavere. Jeg bruker biotherm sminkefjerner for øyne og ansiktsvann, både fordi det er bra og fordi det koster litt mindre. Kanebo er så dyrt, men jeg klarer ikke å la være å bruke kremen (koster nesten 500, men holder til meg i rundt 6 mnd med bruk morgen og kveld). Kan dessverre ikke råde deg ang. produktene, annet enn å be om en brosjyre eller spør en hudpleier. Parfymeridamene har ofte ikke så god greie på ting.

Skrevet

Kanebo har et double-cleansing program, hvor man feks bruker cleansing gel som første steg på kvelden, før man bruker feks creamy soap. Om morgenen bruker man bare creamy soap. De forskjellige produktene du nevnte er til forskjellige hudyper.

Hvilken sammensetninger av produkter du skal bruke, er jeg ikke sikker på, så du får ta deg en tur til parfymeriet. De har en del brosjyrer på dette også, hvis du vil tenke litt på det.

Selv er jeg godt fornøyd. Produktene er drøye og fungerer bra på min hud. Bruker så og si alt fra renseproduktene til sminke fra Kanebo. Men er selv litt nysgjerrig på Dermalogica, som mange har skrytt av her inne. Må bare bruke opp produktene mine først, hmm det blir nok ikke før om seks måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...