Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Hei! jeg er litt spent på om det er noen som har prøvd den nye sjampoen som står i butikkhyllene nå om dagen.. Den skal vist være uten silikoner og ha frisørkvalitet, flasken er på 600ml om jeg ikke husker feil, og koster en 70 kroner. Jeg må si jeg egentlig er skeptisk til opplegget, for det virker for bra til å være sant, men man kan jo aldri vite..
juliane Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har prøvd! Husker ikke hvilken, men regner med den er for tørt og skadet hår e.l, siden det er det jeg pleier å kjøpe. Aner ikke hvor bra den var, siden den luktet skikkelig mann og jeg naturlig nok ikke ga den en ny sjanse.
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Oi! sier du det? det var jo ikke kjekt.. visste det måtte være noe liksom..
juliane Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Kan jo evt hende at de andre lukter bedre da? Hvis man uansett bruker butikksjampo er den jo faktisk billigere enn de vanlige typene, siden den er så stor.
Gjest Sandbekken Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 ja, det er sant, men de hadde ikke så stort utvalg av typer om jeg husker rett var det bare en for pleie og en for glans.. Men ja, det var utrolig billig, siden flasken var så stor!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Har prøvd en av dem (husker ikke hvilken), og den luktet nydelig og feminint hvertfall
juliane Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Se der ja! Da får vi ta oss en lukterunde på butikken. Den som lukter old spice heter expert repair og har enkelte orange detaljer. Endret 6. oktober 2009 av juliane
Gjest Sandbekken Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Haha! vi får gjøre det, bare pass på å ikke få sjampo i nesen, slik jeg pleier å få når jeg lukter på diverse varer i parfymerier! Men sånn bortsett fra lukt, gjorde disse produktene susen eller er det oppskrytt?
Gjest Kvalitetsprodukter er det beste Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis en Shampoo i butikk er anbefalt av frisører,eller heter frisørshampoo.Hvorfor selger de ikke denne da på salonger? Et ex på det er DEFINE som desverre ikke er et godkjent salongprodukt,men som allikavel er anbefalt av frisører som har fått noen lapper for å reklamere for denne. Gå til en frisør og spørr om vedkommende kjenner dette produktet,skal love deg at det er samme kvalitet som define.Desverre,det er lureri!Og det er opp til oss om vi vil la oss påvirke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå