Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til å overraske mannen i huset her! Hvordan hadde dere likt at partneren deres overrasket dere i henhold til sex? Hva kunne dere ønsket dere at hun hadde gjort,gått med(har jo fått med meg at bl.a. stay-ups er populært..) osv? Håper mange gidder å svare,kom med ideer/forslag!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til å overraske mannen i huset her! Hvordan hadde dere likt at partneren deres overrasket dere i henhold til sex? Hva kunne dere ønsket dere at hun hadde gjort,gått med(har jo fått med meg at bl.a. stay-ups er populært..) osv? Håper mange gidder å svare,kom med ideer/forslag! La seg bli fersket mens hun onanerer, eller at jenta bare åpner buksa si og putter handa nedi mens hun sitter i sofaen ved siden av mannen. Glem stay ups, sexy påkledning og annet tull. Det er den naturlige kåtheten/seksualiteten hennes vi tenner på. Vi tenner ikke på at hun spiller en rolle som striptease-danser.
Gjest Mann 37 Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Om fruen hadde overrasket meg i henhold til sex så ville jeg ELSKET det.... Jeg liker at hun tar litt initiativ! Men jeg gjør selvsagt det innimellom også. Jeg er uenig med forrrige innlegg/mann her, fordi jeg liker sexy, frekt tøy, så menn er forskjellige. Jeg ville ha likt at hun overrasket meg med å ha på lekre plagg både som yttertøy og undertøy. Stay ups er lekkert, men gjerne hofteholder med stropper og "vanlige" strømper. For meg er det et poeng at hun overrasker meg fullt påkledd først, og gradvis tar av (eller at jeg kan kle av henne) plagg for plagg.... Jeg liker nok plagg som jeg tror mange av dere jenter kan oppfatte som litt horete kanskje, høyhæla sko eller støvletter. Og de populære lårlange støvlettene er bare helt digg! Skinnende lakk... Kort tettsittende skjørt, ikke helt mini-mini, men lengde litt nærmere knæra enn livet for å si det sånn. Skjørt i skinn eller lakk, helst sort. Korte skinnskjørt!! DET er sexy.... Mørkerød/blodrød silkebluse/topp til sort skjørt. Mer feminin og lekker enn dette blir du ikke!!! Ta litt initiativ, dytt'n tilbake i sofaen om han reiser seg opp. Hopp opp på fanget hans, bit litt i øret, klem litt i skrittet hans... Han kommer til å bli kortpusta og helt vill av dette... Lykke til!
Gjest A. Caron Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Om fruen hadde overrasket meg i henhold til sex så ville jeg ELSKET det.... Jeg liker at hun tar litt initiativ! Men jeg gjør selvsagt det innimellom også. Jeg er uenig med forrrige innlegg/mann her, fordi jeg liker sexy, frekt tøy, så menn er forskjellige. Jeg ville ha likt at hun overrasket meg med å ha på lekre plagg både som yttertøy og undertøy. Stay ups er lekkert, men gjerne hofteholder med stropper og "vanlige" strømper. For meg er det et poeng at hun overrasker meg fullt påkledd først, og gradvis tar av (eller at jeg kan kle av henne) plagg for plagg.... Jeg liker nok plagg som jeg tror mange av dere jenter kan oppfatte som litt horete kanskje, høyhæla sko eller støvletter. Og de populære lårlange støvlettene er bare helt digg! Skinnende lakk... Kort tettsittende skjørt, ikke helt mini-mini, men lengde litt nærmere knæra enn livet for å si det sånn. Skjørt i skinn eller lakk, helst sort. Korte skinnskjørt!! DET er sexy.... Mørkerød/blodrød silkebluse/topp til sort skjørt. Mer feminin og lekker enn dette blir du ikke!!! Ta litt initiativ, dytt'n tilbake i sofaen om han reiser seg opp. Hopp opp på fanget hans, bit litt i øret, klem litt i skrittet hans... Han kommer til å bli kortpusta og helt vill av dette... Lykke til! Signerer denne. Godt innlegg
Gjest Mann 37 Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Signerer denne. Godt innlegg Tusen takk du! Det er jo vanligvis vi som pleier å lære jentene å kle seg her på KG.
Gjest A. Caron Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Tusen takk du! Det er jo vanligvis vi som pleier å lære jentene å kle seg her på KG. Hehe, sant det
Gjest nobilian Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg trenger litt inspirasjon til å overraske mannen i huset her! Hvordan hadde dere likt at partneren deres overrasket dere i henhold til sex? Hva kunne dere ønsket dere at hun hadde gjort,gått med(har jo fått med meg at bl.a. stay-ups er populært..) osv? Håper mange gidder å svare,kom med ideer/forslag! *** Jeg synes det er stas med en hand/blowjob i pausen på fotballkampen, og deretter en kald øl i handa. Med slikt viser hun hvor mye hun setter pris på meg, og det viser jeg tilbake når kampen er ferdig. Endret 5. oktober 2009 av nobilian
Gjest A. Caron Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til å overraske mannen i huset her! Hvordan hadde dere likt at partneren deres overrasket dere i henhold til sex? Hva kunne dere ønsket dere at hun hadde gjort,gått med(har jo fått med meg at bl.a. stay-ups er populært..) osv? Håper mange gidder å svare,kom med ideer/forslag! La oss si at du var kona mi. Jeg mottar en sms fra deg mens jeg er et ærende i byen, der du ber meg møte deg på en restaurant om et par timer. Når jeg ankommer stedet sitter du allerede ved bordet, og etter å ha satt meg ved siden av deg (du insisterer på at jeg må sette meg ved siden av deg, ikke på motsatt side av bordet) begynner du å beføle meg langs lårene, i skrittet, og hvisker i øret mitt at du er rennende kåt... Så tar du tak i hånden min, plasserer den mellom dine lår og fører den oppunder skjørtekanten, der jeg kjenner strømpetoppene, stroppene, og etterhvert ei truseløs mus, mmm... Eller du kan ta den helt ut, og diskret gi meg en fjernkontroll og la meg oppdage at du har spent på deg en radiostyrt butterfly under skjørtet, som jeg altså da kan starte og variere tempoet på etter mitt forgodtbefinnende, ohh lala... Overraskelser som disse har jeg opplevd mange ganger, og er sikre vinnere som kan varieres i det uendelige. Like intenst spennende og opphissende hver gang, og absolutt å anbefale.
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 La oss si at du var kona mi. Jeg mottar en sms fra deg mens jeg er et ærende i byen, der du ber meg møte deg på en restaurant om et par timer. Når jeg ankommer stedet sitter du allerede ved bordet, og etter å ha satt meg ved siden av deg (du insisterer på at jeg må sette meg ved siden av deg, ikke på motsatt side av bordet) begynner du å beføle meg langs lårene, i skrittet, og hvisker i øret mitt at du er rennende kåt... Så tar du tak i hånden min, plasserer den mellom dine lår og fører den oppunder skjørtekanten, der jeg kjenner strømpetoppene, stroppene, og etterhvert ei truseløs mus, mmm... Eller du kan ta den helt ut, og diskret gi meg en fjernkontroll og la meg oppdage at du har spent på deg en radiostyrt butterfly under skjørtet, som jeg altså da kan starte og variere tempoet på etter mitt forgodtbefinnende, ohh lala... Overraskelser som disse har jeg opplevd mange ganger, og er sikre vinnere som kan varieres i det uendelige. Like intenst spennende og opphissende hver gang, og absolutt å anbefale. Henger meg gjerne på denne! Strømper under et kort skjørt (med eller helst uten triuse) slår aldri feil!!
Gjest Mann_40 Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trenger litt inspirasjon til å overraske mannen i huset her! Hvordan hadde dere likt at partneren deres overrasket dere i henhold til sex? Hva kunne dere ønsket dere at hun hadde gjort,gått med(har jo fått med meg at bl.a. stay-ups er populært..) osv? Håper mange gidder å svare,kom med ideer/forslag! Kle deg i flott selskapskjole, svarte stayups og konsentrer deg ene og alene om hans nytelse og pikk og ike forvent noe til gjengjeld. Jeg blir ihvertfall alltid overrasket ...
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 la mannen din være i fred Mulig jeg har dårlig sans for humor..... men denne klarte jeg ikke å motstå!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Mulig jeg har dårlig sans for humor..... men denne klarte jeg ikke å motstå!!! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Ta på deg skjørt og strømpebukse, og bøy deg over et bort med godsakene brettet frem når han kommer inn. Ha to kalde pils stående ved siden av deg.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 :gjeiper: Jeg vet ikke hvorfor jeg fant det så ustyrtelig morsomt, men faktum er at jeg fortsatt ler like mye når jeg leser det... "la mannen din være i fred" hvor kom det fra???
FoxyFish Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vet ikke hvorfor jeg fant det så ustyrtelig morsomt, men faktum er at jeg fortsatt ler like mye når jeg leser det... "la mannen din være i fred" hvor kom det fra??? Hihihi, det er ikke bare deg! Jeg knakk sammen da jeg leste det
Madmartigan Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vet ikke hvorfor jeg fant det så ustyrtelig morsomt, men faktum er at jeg fortsatt ler like mye når jeg leser det... "la mannen din være i fred" hvor kom det fra??? Flirer godt her jeg også...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vet ikke hvorfor jeg fant det så ustyrtelig morsomt, men faktum er at jeg fortsatt ler like mye når jeg leser det... "la mannen din være i fred" hvor kom det fra??? fant ikke på noe som ikke allerede var sagt. kanskje han hadde blitt like overasket over mitt forslag
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 fant ikke på noe som ikke allerede var sagt. kanskje han hadde blitt like overasket over mitt forslag HA HA... det er vel ikke usannsynlig at det hadde kommet som en overraskelse det forslaget der.... overraskende morsomt.... fortsatt Samboeren min har begynt å lure på om jeg har blitt gal!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 HA HA... det er vel ikke usannsynlig at det hadde kommet som en overraskelse det forslaget der.... overraskende morsomt.... fortsatt Samboeren min har begynt å lure på om jeg har blitt gal! Unnskyld TS... det var vel ikke dette du regnet med tror jeg. Håper du får noen vettuge svar og ikke bare latterkramper pga et svar... som var tørrvittig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå