Gå til innhold

Definisjon på trang..?

Anbefalte innlegg

Gjest jaddajadda
Skrevet

Jeg bare lurer på en definisjon. Hva er trangt, nedentil altså?

Må man kjempe for å få noe inn? Eller må det være så vidt at det blir mellomrom mellom penis og skjedeveggene? :P

Er det meningen at man kan føre noe inn og ut fort uten å måtte presse på, uten at det er vidt og slapt der nede??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare lurer på en definisjon. Hva er trangt, nedentil altså?

Må man kjempe for å få noe inn? Eller må det være så vidt at det blir mellomrom mellom penis og skjedeveggene? :P

Er det meningen at man kan føre noe inn og ut fort uten å måtte presse på, uten at det er vidt og slapt der nede??

min definisjon på "trang" er at penis og sjedeveggene ligger noenlunde an mot hverandre!(dvs IKKE noe mellomrom)

Om man må kjempe for å få noe inn så er det vel litt i overkant trangt såfall...det skal jo være behagelig for begge to.

Vet hvertfall at min mann ikke liker "for trange",for da blir han bare sår(han er ganske stor selv).Det har han fortalt om tidl.sexopplevelser.

Det må ikke være for romslig heller,da tror eg ikke mannen får 100% utbytte av sexen.(sikkert ikke dama heller..?)De fleste menn foretrekker nok trange damer vil eg tro.

Får støtt og stadig kommentar fra han om at "åhh du er så trang og god",og det selv etter å ha født et barn.så eg er bra fornøyd med det! :lur: Synes vi passer godt ilag,er hvertfall godt fornøyd med sexen:)

Ellers kan eg vel legge til at man kjenner jo litt selv og,enkelte ganger kan eg være trangere enn ellers og dette merker eg selv.

Skrevet

hopper på denne, jeg også. når dere sier trang, mener dere hele veien gjennom skjeden (så langt pikken kommer) eller menes det hovedsakelig åpningen?????

Skrevet
hopper på denne, jeg også. når dere sier trang, mener dere hele veien gjennom skjeden (så langt pikken kommer) eller menes det hovedsakelig åpningen?????

eg (som skrev over her 10.45) mener hele veien!ikke bare åpningen...

Skrevet

Ingen gutter som vil definere en trang fitte?

Skrevet (endret)

Definere trang? Da må jeg dele det opp i 2: alt for trang og passe trang. Alt for trang er når jeg må ta i. Passe trang er når den glir lett inn, mens det fremdeles presser forsiktig rundt penis.

Edit: mener såklart hele veien inn.

Endret av Max Magnus
Skrevet
Ingen gutter som vil definere en trang fitte?

En trang fitte må kunne stramme godt rundt en gjennomsnittlig tykk penis.

Skrevet

Har du ikke hørt uttrykket "kaste pølse inn i tunnell"?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Skjønner jo at det ikke skal være romslig liksom. MEn jeg lurer på om det karakteriseres som vidt hvis man ikke har noe problem med å føre noe inn og ut, noe som er sånn vanlig pikkstørrelse/liten agurkstørrelse, ja dere vet :P

Altså, må man slite for å føre det ut og inn for at det skal kalles trangt (og godt) ?

Skrevet
Skjønner jo at det ikke skal være romslig liksom. MEn jeg lurer på om det karakteriseres som vidt hvis man ikke har noe problem med å føre noe inn og ut, noe som er sånn vanlig pikkstørrelse/liten agurkstørrelse, ja dere vet :P

Altså, må man slite for å føre det ut og inn for at det skal kalles trangt (og godt) ?

Hvis man sliter med å dytte'n inn så er han enten

a: i feil hull

b: i en alt for trang dame som får vondt

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Det er noe som heter trang i nøtta, snever(synt) altså en trang fødsel. Alt har en ende, unntatt pølsa - den har to.

Skrevet

Ikke alltid så lett for ei dame å vite om hun er vid eller "normal". En mann derimot kan jo alltids se hvor stor han er. Det er jo også forskjell på hva som er trangt for en mann med liten penis i forhold til en som er godt utstyrt. Fant en bra side som forklarer mer om hva som er vidt.. og hva man kan gjøre for å bli trangere.

http://www.howtogetridofstuff.com/health/h...a-loose-vagina/

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Ikke alltid så lett for ei dame å vite om hun er vid eller "normal". En mann derimot kan jo alltids se hvor stor han er. Det er jo også forskjell på hva som er trangt for en mann med liten penis i forhold til en som er godt utstyrt. Fant en bra side som forklarer mer om hva som er vidt.. og hva man kan gjøre for å bli trangere.

http://www.howtogetridofstuff.com/health/h...a-loose-vagina/

Fin side.

Skjønner at det høres dumt ut å spørre om kanskje, men det er ikke så lett å vite nei:P

Men jeg kjenner godt to fingre f.eks og klarer å knipe rundt det, er det trangt eller vidt da? Syns det blir bedre av å knipe da men.

Skrevet
Fin side.

Skjønner at det høres dumt ut å spørre om kanskje, men det er ikke så lett å vite nei:P

Men jeg kjenner godt to fingre f.eks og klarer å knipe rundt det, er det trangt eller vidt da? Syns det blir bedre av å knipe da men.

Hva tror du selv? To fingre er mindre enn de fleste peniser, og dersom du klemmer rundt dem og kjenner det så har du gode muskler. Selvsagt er du ikke vid da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...