Gå til innhold

Større pupper med kremen: FEMAGIS - Breast firiming cream

Anbefalte innlegg

Gjest redstar
Skrevet

Denne kremen kan blandt annet kjøpes på dilara.no samt andre steder... Men funker den mon tro? Har prøvd den en liten stund å så ikke resultater, men regner med at jeg ikke brukte den lenge nok... vil heller sjekke opp produktet blandt kvinner her først.

Jeg vet at kremer,piller osv ikke virker ifølge noen, men det kan jo være en liten sjanse da?

Noen som har prøvd den?Og hva ble resultatet? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Ingen? :(

Hm,noen må jo ha prøvd den, den er jo bestseller på dilarafashion? :/

Gjest redstar
Skrevet

*håper noen har noen erfaring med denne*

• 3 uker senere...
Gjest stavanger_jenta
Skrevet
*håper noen har noen erfaring med denne*

Har brukt den å de ble ikke større :(

Prøvde å klage med det funket jo selvsagt ikke..

Så kom jeg over Brava fra Usa og måtte jo bare teste den selv om jeg egentlig var veldig skeptisk til den..

Kjøpte den til slutt å gikk opp 2 størrelser :D

Men den er ganske dyr visst du bestiller den fra Usa da!

Den koster 9700kr ny.

Velger du å kjøpe den brukt koster den fra 5000 til 6000kr.

Men denne er kun for folk med god tolmodighet da den skal brukes 10 timer hver dag! Ett tips er jo å bruke den om natten.

Skrevet (endret)

Du finner en tråd om dette her. (Kanskje ikke verdens beste tråd dog) :)

Endret av Phaedra
Skrevet

Det er gener, fettvev og mengden melkekjertler/størrelse på disse som bestemmer hvor store bryster man har.

HVORDAN skal en krem kunne påvirke dette?? Er det de intraurora strålene fra gnarfurten som påvirkes av sollyset i påsken som gjør at hjernen din blir kokt, og sender signaler til puppen om at de skal voookse?!

Guuuud folk elsker å bli lurt..

Gjest realist
Skrevet

Å skrive at ett produkt er bestseller er jo ikke så vanskelig da!

For alt du vet så har de kanskje ikke solgt en eneste av denne!

Selvsagt skriver de at den er bestseller når produktet er så elendig å det stinker svindel lang vei!

NOE må de jo gjøre for å få solgt dritten!

Skrevet
Den koster 9700kr ny.

Velger du å kjøpe den brukt koster den fra 5000 til 6000kr.

Men denne er kun for folk med god tolmodighet da den skal brukes 10 timer hver dag! Ett tips er jo å bruke den om natten.

Det hørtes utrolig slitsomt ut! Hvor lenge må du bruke den for å oppnå virkning, og hvor lenge varer så den? :klø:

Gjest stavanger_jenta
Skrevet
Det hørtes utrolig slitsomt ut! Hvor lenge må du bruke den for å oppnå virkning, og hvor lenge varer så den? :klø:

Om natten sover jeg jo uansett så da gjør det ingentimg å bruke den..

Den må brukes i 10 timer hver dag i 2 mnd..

Resultatet holder seg sånn hele livet etter du har brukt maskinen i to månender..

Gjest ujente20
Skrevet

Krem er bare tull..

Hvorfor tror dere kjendiser tar silikon? Tror du virkelig at kjendisene hadde tatt silikon (som dem får arr av) i stedenfor å bruke en KREM? :fnise:

Nei du. Enten må man legge på seg, eller må man legge inn silikon.

Gjest lsk babe
Skrevet
Krem er bare tull..

Hvorfor tror dere kjendiser tar silikon? Tror du virkelig at kjendisene hadde tatt silikon (som dem får arr av) i stedenfor å bruke en KREM? :fnise:

Nei du. Enten må man legge på seg, eller må man legge inn silikon.

Ja brava maskinen ikke bare er tull kan hvertfall jeg og mange av mine venniner bekrefte!

Men du skal jo ha litt tolmodighet til å bruke maskinen i 10 timer da..

Men jeg ville heller brukt brava maskinen enn å ta en operasjon som kan få livsfarlige konsekvenser!

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
Hvordan fungerer maskinen?

Du har to store cuper på brystene som du ska vokse i..

De cupene er tilkoblet en liten box som kalles smartbox som er "hjernen" bak dette.

Så har du på en sportbh som dekker både boxen og cupene.

Jo mer du strammer bhen,jo bedre jobber maskinen.

Etter du har satt på smartboxen og fått bygget opp trykker,så kan du gjøre hva du vil menst maskinen jobber.

Gjest Gjest_BB_*
Skrevet
Denne kremen kan blandt annet kjøpes på dilara.no samt andre steder... Men funker den mon tro? Har prøvd den en liten stund å så ikke resultater, men regner med at jeg ikke brukte den lenge nok... vil heller sjekke opp produktet blandt kvinner her først.

Jeg vet at kremer,piller osv ikke virker ifølge noen, men det kan jo være en liten sjanse da?

Noen som har prøvd den?Og hva ble resultatet? :)

Jeg har prøvd den!

Men som mange andre her inne skriver så virket den ikke! :(

Prøvde å gå til tv2 hjelper deg med saken men uten hell!

Så de pengene du har brukt må du nok bare anse som tapt dessverre!

Skrevet
Her er klipp av hvordan maskinen brukes og de har snakket med en som har brukt maskinen.

http://www.youtube.com/watch?v=ug5TxfW8BHg

Her er linken til 8 minutt langt intervju med jenter om maskinen.

Hvordan den var å bruke,hvilke resultat de fikk osv.

http://www.youtube.com/watch?v=Rz6EcQKu8gQ

Så...hvis jeg klasker en cup på hvert øre i dertilhørende lang tid.. så kan jeg skifte navn til Dumbo?!

Dette er S V A D A.

Du er klar over at det finnes folk som er villig til å stå på nasjonal tv og påstå at de har sett Jesus i syltetøykrukka på morran?? Nnnnggghhh....

Gjest stavanger_jenta
Skrevet
Så...hvis jeg klasker en cup på hvert øre i dertilhørende lang tid.. så kan jeg skifte navn til Dumbo?!

Dette er S V A D A.

Du er klar over at det finnes folk som er villig til å stå på nasjonal tv og påstå at de har sett Jesus i syltetøykrukka på morran?? Nnnnggghhh....

Jeg vet at den virker!

Har selv brukt den å gått opp to cup størrelser!

Så syns du skal være forsiktig med å si at ting ikke virker som du ikke en gang har prøvd!

Skrevet
Jeg vet at den virker!

Har selv brukt den å gått opp to cup størrelser!

Så syns du skal være forsiktig med å si at ting ikke virker som du ikke en gang har prøvd!

Din subjektive opplevelse at "den virker" betyr ikke at den virker. Om du kan gi en skikkelig forklaring på nøyaktig hvordan og hvorfor den "virker", så skal jeg vurdere å la være å le i alle fall....! :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...