Gjest Gjest_jente_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har møtt en så utrolig hærlig mann..møttes for 1 og en halv mnd siden, og jeg har aldri følt slik noen gang..Gikk relativt fort fra det ble slutt mellom eksen og meg til jeg møtte en ny..men har ingen følelser igjen for min eks.. Det jeg ønsker å si er at er det virkelig mulig å bli så glad i en person som jeg har blitt i han på denne korte tiden? Vi passer så utrolig godt sammen, jeg er nok langt oppi skyene forelsket, men prøver å holde beina litt nede på jorda også.. Jeg har så sterke følelser for denne mannen, at jeg blir så varm inni meg og får tårer i øynene når vi ligger i senga og skal sove..Jeg klarer virkelig ikke å beskrive følelsene mine for han, men de er som sagt utrolig sterke. Han har ei jente på 6, som jeg har møtt mange ganger, og vi går kjempegodt overens. Det hjelper jo på forholdet vårt også ,for vi skal jo forhåpentligvis leve sammen lenge.. Ååå jeg er sååå forelsket og tror jeg kan si om ikke så mange mndr at jeg elsker denne mannen.. Var ikke meningen at dette skulle bli så langt da men..måtte bare få det ut!
*appifany* Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har møtt en så utrolig hærlig mann..møttes for 1 og en halv mnd siden, og jeg har aldri følt slik noen gang..Gikk relativt fort fra det ble slutt mellom eksen og meg til jeg møtte en ny..men har ingen følelser igjen for min eks.. Det jeg ønsker å si er at er det virkelig mulig å bli så glad i en person som jeg har blitt i han på denne korte tiden? Vi passer så utrolig godt sammen, jeg er nok langt oppi skyene forelsket, men prøver å holde beina litt nede på jorda også.. Jeg har så sterke følelser for denne mannen, at jeg blir så varm inni meg og får tårer i øynene når vi ligger i senga og skal sove..Jeg klarer virkelig ikke å beskrive følelsene mine for han, men de er som sagt utrolig sterke. Han har ei jente på 6, som jeg har møtt mange ganger, og vi går kjempegodt overens. Det hjelper jo på forholdet vårt også ,for vi skal jo forhåpentligvis leve sammen lenge.. Ååå jeg er sååå forelsket og tror jeg kan si om ikke så mange mndr at jeg elsker denne mannen.. Var ikke meningen at dette skulle bli så langt da men..måtte bare få det ut! Hihi, så koselig å lese! Sånne følelser er så gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå