Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Heisann Lurte på om det er noen som vet hvor det er å få kjøpt slik dusjhylle til å ha såper ol på i dusjen. Den skal helst vær ei krom/stål og ikke hvit. Dessuten må detikke være sugekopper, men slik at den bare kan henge over i knagg. Tittet på ikea, den dem har i krom er selvsagt ikke å få tak i på mitt lokale ikeavarehus, dehar i hvit men synes ikke den er like fin. Vet noen om andre smarte ideer om hvor jeg kan titte? Hvor det selvsagt ikke koster skjorta da..
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 Den vi har er kjøpt på Åhlens. Sannsynligvis selger de slike på Comfort og andre rørleggerforretninger også.
Kamikatze Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte hjørnehylle, en slik rustfri trådhylle med tre etasjer til såpe og shampo, under hundringsen på europris. Den henger i to kroker, men festeanordningen fulgte ikke med. Den kunne like gjerne hengt etter en, men jeg ville ha en mer semipermanent løsning. Der var hyller med rektangulær form også der, den gang (halvår siden). Endret 5. oktober 2009 av Kamikatze
Anaconda Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjøpte hjørnehylle, en slik rustfri trådhylle med tre etasjer til såpe og shampo, under hundringsen på europris. Den henger i to kroker, men festeanordningen fulgte ikke med. Den kunne like gjerne hengt etter en, men jeg ville ha en mer semipermanent løsning. Der var hyller med rektangulær form også der, den gang (halvår siden). Jeg kjøpte også en sånn på europris. Elendig kvalitet og ruster! Bør ikke få vann på seg! Ellers er jo patenten veldig god, men kanskje en litt dyrere variant tåler litt mer,- kanskje ikke...?!
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Vi har en ganske stor hylle som står på gulvet i et hjørne (men som fint kan henges opp). Tror den er kjøpt på Biltema. Det er ikke en slik du beskriver, men de har nok et større utvalg enn bare "vår" hylle. Clas Ohlson, Smart Club og slike store varehus er nok også verdt å sjekke ut
Kamikatze Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kjøpte også en sånn på europris. Elendig kvalitet og ruster! Bør ikke få vann på seg! Ellers er jo patenten veldig god, men kanskje en litt dyrere variant tåler litt mer,- kanskje ikke...?! Sannsynligvis, for min har hengt et halvår, blir våt hver gang jeg bruker dusjen, og resideres av minst ett vått såpestykke, og har like blank og skinnende krom i dag, som da den var ny. Husker ikke om jeg betalte 49 eller 79. Men det er den typen som er i en del - ikke den typen som skal skrus sammen. Så synd for deg. Det kan ha vært en mandagsmodell. I din situasjon, tror jeg nok at jeg ville sett etter en ny der, og gått og fått den byttet. Rustfritt bør jo helst ikke ruste, da.
Tante Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Jysk, nille, Ikea, Clas Ohslon, Aahlens, Kremmerhuset, Coop, Rørleggerforetningene....mulighetene er uendelige
Kamikatze Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Jysk, nille, Ikea, Clas Ohslon, Aahlens, Kremmerhuset, Coop, Rørleggerforetningene....mulighetene er uendelige Der sa du det! Og på de typene med sugekopp, er det bare å nøkke bort sugekoppen, og bruke skrue eller krok isteden...
karisjima Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Jysk: http://www.jysk.no/97/112/119/2706300/a/catalog Bademiljø: http://www.bademiljo.no/produktkatalog/dis...spx?menuid=3939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå