Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Det er nå 2 og en halv månede siden eksen min gjorde det slutt med meg, og ja... jeg har hatt mine tøffe perioder. Etter at det ble slutt så har jeg så og si sluttet og bry meg om noe lengere. Det jeg tar serriøst er skole, trening og venner. Etter bruddet så innså jeg hvor utrolig gla jeg er for at jeg har så mange gode venner som tenker på meg! Jeg hadde liksom ikke sett for meg at jeg skulle få så mye støtte som jeg fikk! Jeg har mine av og på dager som er ganske så normalt for en person som har blitt dumpet, så noen dager kan det være litt små hardt, men det jeg har det faktisk ikke så ille. Nå kommer det jeg ikke skjønner så mye av. Jeg har aldri hatt noe spessielt kontakt med venninene til eksen min.. har selvfølgeli pratet med dem og hatt noen hyggelige samtaler å slikt lignende... men aldri slik at vi har pratet noe spessielt mye. Hær om dagen så tok beste venninen til eksen min kontakt med meg, hvor vi pratet og lo en del sammens og slike ting venner gjør. så sier hun: fra spøk til alvor. har du lyst på noen tips ovenfor eksen din? (jeg og eksen krangler usansynelig mye om helt latterlige ting) jeg sier jo ja selvfølgeli.. Hun sa at jeg måtte slutte og gå med hetta over hue fra hettegenserne mine, siden det bare så emo ut... At jeg måtte smile mere, og ikke virke så trist og kald når jeg pratet med eksen eller andre folk rundt.. men sist og ikke minst... Be happy! men hun sa til slutt at dette var egentli ment som tips for meg. Va mener hun med dette? Det siste jeg hadde ventet var noe sånt fra bestevenninen til eksen min. Va er det hun mener og si? at jeg liksom ikke bør gå rundt med hette for at jeg ser litt slurvete ut? at jeg ikke ser glad nokk ut som jeg pleide og gjøre til vanlig før? Hvorfor sier hun dette til meg? vi har egentli aldri pratet noe særlig pga dette med at eksen min er såppas nerme henne, men vi har en veldig bra tone sammens når det kommer til prating... Jeg bare tenker med meg selv: hvorfor er hun så villig til og komme med tips til eksen til bestevennina si? Er det liksom det at jeg ikke får låv til og leve et laidback liv akkurat nå som jeg trenger det mest, eller er det en grunn for at hun kommer med dette til meg? Hadde jeg skulle pratet med eksen til en kamerat av meg om noe sånt... så hadde det vært for at det fantes en grunn.. at det faktisk var nødvendig. Jeg er bare forvirret. håper noen kan komme med noen innspill? Takk:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg blir 18, og eksen min/hennes vennekrets blir 17.
Gjest dalieo Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Litt barnslige råd hun venninnen din ga, men okei. Kanskje hun har merket at du har det utrolig kjipt og er trist, og vil at du skal komme deg over det og smile og være glad igjen? Vanskelig å svare på, du må nesten bare spørre henne.
Gjest milkyway Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Si at hun skal holde nesa si unna hvordan du går med hetta di. Etter et brudd blir man gjerne litt emo og vil skjule seg med hette!
Jade Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Sikkert ikke hva du ønsker å høre; men kanskje han har nevnt ovenfor venninnen sin at han synes du kler deg litt "emo" og at du er mye sur/deppa. Han skulle gjerne ønske at du var litt blidere, og litt mer stilig kledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå