Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg en blå kjole med paljetter, som ligner på denne: http://www.henne.no/822844/kjolene-vi-drommer-om-i-host (Se knallblå kjole med paljetter.) Den jeg har kjøpt er uten ermer. Hva slags tilbehør passer til? Sko, veske, smykker, jakke osv.
TipsyTopsy Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Tilbehør i fargen sort i allefall. Ville prøvd og ikke ha "to much" tilbehør heller, siden kjolen er et smykke i seg selv.
Cayenne Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Enig med tipsytopsy, vær forsiktig med tilbehøret. Enkle øredobber eller armbånd i sort eller sølv, ville ikke hatt noe smykke til. Enkel svart bolero eller kanskje en boyfriend blazer om du skal ha jakke til. Svarte pumps eller skoletter, svart oversized clutchveske. F.eks
Vera Vinge Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville også tenke at man kan være litt forsiktig med tilbehøret, fordi den glitrer sånn og gjør en del ut av seg. Svart tilbehør er jo foreslått tidligere. Men jeg mener også at det kunne funket med tilbehør i gull eller sølv, om det er av det matte og litt diskret slaget. Eller hvitt. Faktisk tror jeg også det kunne vært morsomt med et tilbehør i en knallfarge, f.eks. rødt eller gult. Men ville da bare hatt den på ett tilbehør, f.eks. enten veske eller sko - ikke begge deler. Og så er jeg enig med noen over at jeg ville droppet halssmykke, og heller gått for øredobber og/eller armbånd/ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå