Gjest Tigress Skrevet 7. oktober 2009 #21 Del Skrevet 7. oktober 2009 Brukar han i konfirmasjon og dåp om det er ønska, og av og til på 17. mai. Har nett brukt han i eit brudlaup, men det er første gongen og truleg ikkje noko eg vil gjere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 7. oktober 2009 #22 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg elsker bunaden min og bruker den når jeg føler det er en "stor nok annledning" slik at jeg ikke blir for formell eller "overpyntet". Som regel blir dette til 17 mai, store bursdager, julaftner, konfirmasjoner osv. Enda jeg ikke liker selve bunaden (den tilhører pappa sin side av familien som jeg ikke har så veldig kontakt med og ville derfor gjerne hatt mamma sin side sin) så elsker jeg den pga at det var min tippoldemor sin og hun var fryktelig glad i den, og jeg var fryktelig glad i henne. Føler meg utrolig stolt av å gå i det plagget etter henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 9. oktober 2009 #23 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er så heldig å ha tre bunader så de bruker jeg til 17.mai og andre store dager som dåp og konfirmasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #24 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg bruker den på 17. mai, konfirmasjoner og evt. bryllup. Har aldri brukt den på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky! Skrevet 5. november 2009 #25 Del Skrevet 5. november 2009 Nei, kun i dåp, konfirmasjon o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå