Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Å nei i dag mistet jeg mobilen min med sim-kortet og alt. Hva skal jeg gjøre? den var avslått og jeg har pin-kode så det er ikke noen sjans for at noen finner den og kan bruke den, med mindre de pønsker ut pin-koden. Vel, uansett, hva gjør jeg? Kan jeg bare gå til nærmeste telekiosk å spørre etter et nytt simkort og koster det noe??? jeg kan låne meg selve mobilen, men det er det med sim-kortet jeg lurer på. Må jeg sperre mitt nåværende abonnement for så å få et nytt med nytt nr??? hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Ring teleoperatøren din for å sperre abbonementet og bestille nytt sim-kort. Hva du gjør videre, står på brevet som følger med kortet. Går du til telekiosken, må du mest sannsynlig betale et par hundre kroner, men å få det tilsendt fra operatør er gratis.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Men da tar det jo flere dager før jeg får tilsendt sim-kortet???
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Det tar noen dager ja... Hvis du vil ha det med en gang, må du belage deg på å betale telekiosken for jobben og kortet, men det er mulig. Sperr uansett kortet med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå