pittie Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Kan noen hjelpe meg litt? Husker jeg var på rideleir når jeg var yngre, da så vi alltid på en hestefilm. Nærmere bestemt islandshester/dølahester tror jeg. Men har glemt helt av hva den heter! Den ble vel laget på midten av 90 tallet omtrent? litt usikker. Alle ideer er velkomne.
pittie Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ah så enkelt var det, takk Og da kan jeg legge til.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Endret 4. oktober 2009 av pittie
prudence_88 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Ah så enkelt var det, takk Og da kan jeg legge til.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Prøv cdon.no de har en oppdatering nå så vent til i morgen og se=)
Leanne Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 jeg husker godt den filmen. Husker vi fikk sangene på cd ifra penny klubben.. Mulig det er de som også ga ut filmen....
pittie Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Nå har jeg kontaktet både NRK og Penny klubben etter utallige google søk. Ingen hadde noen ideer hvor man kunne få tak i et eksemplar, men jeg fikk opplyst kontaktinfo til produsenten/e. Utsnitt fra mailene: Den norske spillefilmen "Villhesten" ble sendt i fire deler på NRK høsten 1995. Den er ikke utgitt på video/dvd, så vidt vi kjenner til. Vi har ikke den filmen lengre. Jakten fortsetter Endret 8. oktober 2009 av pittie
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 HEhe, den spilte veninne mi i... Se her
kisskissbangbang Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg kontaktet både NRK og Penny klubben etter utallige google søk. Ingen hadde noen ideer hvor man kunne få tak i et eksemplar, men jeg fikk opplyst kontaktinfo til produsenten/e. Utsnitt fra mailene: Den norske spillefilmen "Villhesten" ble sendt i fire deler på NRK høsten 1995. Den er ikke utgitt på video/dvd, så vidt vi kjenner til. Vi har ikke den filmen lengre. Jakten fortsetter Jeg hadde den filmen på VHS, så den så mange ganger at den ble utslitt og ødelagt. Så den fantes i hvert fall på video ...
Tusle Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde den også. Fikk den via Pennyklubben.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg googlet navnet til hovedrolleinnhaveren og fan filmen på den tyske Amazon siden, under tittlelen Riekes wildpferd eller noe sånt. Jeg er ikke veldig god i tysk, men såvidt jeg forstod dreide seg om Villhesten dubbet til tysk. Den kostet "bare" 75 euro...
pittie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg googlet navnet til hovedrolleinnhaveren og fan filmen på den tyske Amazon siden, under tittlelen Riekes wildpferd eller noe sånt. Jeg er ikke veldig god i tysk, men såvidt jeg forstod dreide seg om Villhesten dubbet til tysk. Den kostet "bare" 75 euro... 75 euro?? Der var den ja. http://www.amazon.de/Riekes-Wildpferd-Lind...2758&sr=8-1 Synd den koster skjorta og er på tysk.
Gjest imli Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde den også. Fikk den via Pennyklubben. Samme her Elsket den filmen
Anaconda Skrevet 14. juni 2010 #13 Skrevet 14. juni 2010 Hei Denne linken kom opp da jeg googlet "Villhesten", i forbindelse med at jeg har utrolig lyst å se filmen igjen. Har noen funnet ut om denne eksisterer på DVD? Det ser vitterlig slik ut. Se her: http://bufast.blogspot.com/2009/10/villhesten-pa-dvd.html .....men så kom jeg liksom ikke lengre...
Pasha Skrevet 14. juni 2010 #14 Skrevet 14. juni 2010 antar at den finnes på vhs i mange hjem siden penny cluben gav den ut
Anaconda Skrevet 14. juni 2010 #15 Skrevet 14. juni 2010 antar at den finnes på vhs i mange hjem siden penny cluben gav den ut Ja..men vhs-spilleren har jeg dumpet for lengst, så det hjelper ikke meg så mye. Jeg kjenner ei som har den på vhs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå