Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett hvem charter Hilde har blitt sammen med??? Den super søte kjekke eiendomsmegleren på 21 år!!! OMG! Ja, dette er beviset på a kjærlighet faktisk gjør blind. Ikke noe galt med hilde altså, hun er morsom, livlig og søt hun, er bare det at de virker så forskjellige! dere må bare skjekke ut dette altså... fant ikke noe link med bilde på nett, men så det i se og hør for et par uker siden

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Har dere sett hvem charter Hilde har blitt sammen med??? Den super søte kjekke eiendomsmegleren på 21 år!!! OMG! Ja, dette er beviset på a kjærlighet faktisk gjør blind. Ikke noe galt med hilde altså, hun er morsom, livlig og søt hun, er bare det at de virker så forskjellige! dere må bare skjekke ut dette altså... fant ikke noe link med bilde på nett, men så det i se og hør for et par uker siden

Synd det ikke er noe bilde av han. Men da er det kanskje håp for meg også da!

Skrevet

Når jeg ser kjekke menn med ei dame som er en mindre pen enn det han er, synes jeg det er beundringsverdig, tenker at hun må være et fint menneske, også lurer jeg på hva som er så fint med henne og hva for noe fint de har sammen. tenker at det er ekte kjærlighet og at han er en skikkelig Man som ikke bryr seg om hva andre mener, og istede har selvtillit og karakter nok til å følge hjerte sitt! Synes disse parene som ikke ligger likt på utseendeskalaen er de vakreste parene :rødme:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

BI-slesk eiendommegler på 21 år, på vei opp i livet blir sammen med eldre, sterkt overvektig dame som er velkjent fra tv, presse og annet?

Han bruker ho for å komme seg opp frem i verden.

Gjest say what
Skrevet

jeg tror som deg, pia.. utseende betyr mye. de som blir sammen med stygge folk, blir det enten fordi

a) de er mindre pene selv og kan ikke få bedre

eller

b) de vil bruke personen til noe, f.eks. få penger, bli kjent osv.

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
BI-slesk eiendommegler på 21 år, på vei opp i livet blir sammen med eldre, sterkt overvektig dame som er velkjent fra tv, presse og annet?

Hmm, dette er jeg overhodet ikke enig i. Selv om Hilde er kjent fra se og hør og likende, er hun slett ingen stor kjendis. Hva skulle det hjelpe ham opp og frem? Tviler på at det gjør noen forskjell...

Dessuten tviler jeg på at han skulle gjøre det bare pga dette - det blir jo som å selge seg selv det, nesten. Kanskje han tenner på overvektige damer? Hilde virker jo dessuten som en trivelig dame med en sprudlende personlighet, så det er jo egentlig ikke SÅ rart.

• 4 uker senere...
Gjest Aksepter
Skrevet

vil nå heller påstå at den karrieren evt. går mer ned enn opp, hilde er jo ikke akkurat kjent for å ta livet seriøst...raver rundt i syden og leter etter manfolk.

Kan ikke folk bare akseptere at utseende ikke er alt for alle og at ekte kjærlighet finnes!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...