Gå til innhold

En dagbok om alt og ingenting

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dagene går fort. Mandagen kommer brått, men plutselig er det jo helg igjen. :)

Har ingen tips når det gjelder scrapping, for jeg bestiller ferdige fotobøker. ;) (Har fortsatt ikke bestilt fra bryllupet vårt heller, så får se å få gjort det snart!) Men det høres jo veldig koselig ut med scrapping da. :Nikke:

Når det gjelder utdrikningslag så kan jeg anbefale noe forloveren min fikset for meg: vi hadde femkamp (type rodeo, bokse med gigahansker, sumobryting med drakter, bueskyting og menneskelig bowlingkule) på et aktivitetssenter. Nå vet jeg jo ikke om det er noe sånt i nærheten der dere holder til, men det å gjøre noe aktivt sammen kan hvertfall anbefales. :jepp: Jeg ville heller ikke ha utdriting, men en koselig dag med jentene, og det fikk jeg. Var hos en venninne resten av kvelden og spiste, drakk, sang karaoke og koste oss. De hadde også den pakkeleken hvor jeg fikk en ting fra hver person som var et minne for oss, og jeg skulle gjette hvem det var fra. Veldig koselig.

Håper du finner på noe gøy. :)

Særiøst, akkurat det hadde jeg på mitt utdrikningslag også!! Kunne velge mellom flere ting, men valgte akkurat de som du ramset opp. Hjelp! Er du meg? hehe... :redd::fnise: Hun var med på mitt utdrikningslag, så kan ikke bli det. Men det skal sies at det var utrolig moro da! Vi lo oss nesten skakke i de sumodraktene! Og fant ut at Rodeo er ganske vanskelig, vanskeligere enn det ser ut som.

Pakkeleken er en flott idè!! Den skal jeg ta med!

---------------------------------------------------------------------

Fikk en trist nyhet her i stad. Et vennepar av oss mistet babyen sin i går natt :trist: De hadde termin om 14 dager. Utrolig fælt. Føler så med dem. Må være det værste som finnes, og miste et barn på den måten, og uten å ha blitt kjent med det en gang. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei, så trist med babyen. :tristbla:

Så rart og gøy at vi hadde akkurat de samme aktivitetene i utdrikningslaget da! :lol: Var vi samme sted også kanskje? ;) Det var ekstremt vanskelig å komme seg opp med sumodrakt og latterkrampe. :ler: Og rodeo var vanskeligere enn jeg trodde også. :Nikke: Og bueskyting var sinnsykt tungt, men jeg fikk blink da. ;)

Nesten synd hun var med på ditt. :fnise: Men dere kan jo f. eks spille inn en sang i et studio, ta en photoshoot, eller dra på spa? :)

Håper du får en fin helg. :hug:

• 2 uker senere...
Skrevet
Ånei, så trist med babyen. :tristbla:

Så rart og gøy at vi hadde akkurat de samme aktivitetene i utdrikningslaget da! :lol: Var vi samme sted også kanskje? ;) Det var ekstremt vanskelig å komme seg opp med sumodrakt og latterkrampe. :ler: Og rodeo var vanskeligere enn jeg trodde også. :Nikke: Og bueskyting var sinnsykt tungt, men jeg fikk blink da. ;)

Nesten synd hun var med på ditt. :fnise: Men dere kan jo f. eks spille inn en sang i et studio, ta en photoshoot, eller dra på spa? :)

Håper du får en fin helg. :hug:

Ja forferdelig trist! :(

Vi var kanskje på samme sted ja... Bueskyting fiksa jeg dårlig! Kan ha noe med alkoholinntaket, men var nok mest på ferdigheter. hehe.

Hadde en fin helg, tror jeg. Er jo så lenge siden plutselig.

Tida bare raser avgårde. Fikk mensen på dagen, så ingen huleboer enda. Men vi prøver videre med friskt mot. Kan alltids ha litt mer sengekos. Vi har sånne perioder vi, hvor vi noen ganger har masse sex på få dager, og så kan det gå et par-tre uker igjen. Et mysterium.

Nå sitter jeg å koser meg med et glass rødvin. Concha Y Toro heter den, fra Chile. Kan anbefales.

Driver å skriver takkekort for harde livet da. Litt av en jobb! Og må nok bestille noen ekstra også, for mange hadde jo spleiset på gave. Og da må vi jo sende en til hver husstand hvert fall. En annen ting vi sitter å venter på er bryllupsalbumet. Gleder oss så veldig til å få det. Det beste er at det er betalt. :)

Nå skal vi besøke et vennepar. Ha en fin kveld og uke videre!

Skrevet

Takkekort er et styr. Litt koselig, men godt å få dem unna. ;) Har dere fått bryllupsalbumet nå? :rødme: Jeg har lagd fotobøker som jeg skal bestille en dag snart. Det har tatt sin tid. ;)

Håper du har hatt en koselig helg. :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet
Takkekort er et styr. Litt koselig, men godt å få dem unna. ;) Har dere fått bryllupsalbumet nå? :rødme: Jeg har lagd fotobøker som jeg skal bestille en dag snart. Det har tatt sin tid. ;)

Håper du har hatt en koselig helg. :klem:

Nei, vi har ikke fått det ENDA! :sjenert: Litt lei av å vente. Ja, slike fotobøker er jo geniale egentlig da! En ting er sikkert ja, TING TAR TID!

---------------------------------------------------------------------

Idag har jeg bursdag!!!! WEEEE! Er alltid gøy med bursdag. Hyggelige hilsner, klemmer, ekstra oppmerksomhet, gaver, jeg liker det! :) Fikk en nydelig klokke av min kjære i dag tidlig. Nesten litt for fin for hverdagen, men har nå brukt den. Nå kommer snart familien!!

Lurer på syklusen min denne måneden. Vet ikke når jeg har eller om jeg har hatt eggløsning. Siden det har vært så regelmessig hele veien , så begynner jeg å lure litt nå. Forventet mens er 30. Spennende og ikke vite også egentlig. Men vi har hvert fall kost oss mye denne måneden :sengekos: , så krysser fingrene nå! Det hadde vært den beste gaven!

Skrevet

:bursdag:

Gratulerer så mye med dagen som var!

:klemmer:

Høres jo ut som du hadde en fin dag. :) Får håpe det klaffet med verdens beste gave da. ;) Tror det kan være lurt å være litt avslappet i forhold til prøving jeg, og kose seg og ta det som det kommer. Men skjønner jo at det ikke er så lett alltid.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

:hoppe::skaal::hoppe:

:hjerte: Godt nytt år! :hjerte:

:klemmer:

(Spammer boka di jeg. :fnise: Men håper jo du titter innom her igjen i 2010. :))

• 1 år senere...
Skrevet

Hei ja..

Ja, da var det gått et heeelt år siden jeg var innom her!

Det er så rart med meg, har sånne perioder på ting. Hmm...

Ganske lite har skjedd i 2010 faktisk. :( Men nå nærmer det seg husbygging!! Og det betyr at vi endelig skal ut av sokkelleiligheten, og skape vårt eget drømmehjem! <3 Vi gleder oss sånn!!! Det er utrolig mye å bestemme seg for da, alle mulige detaljer. Vi synes det er vanskelig å bestemme uten å ha sett resultatet i virkeligheten.

Vi er ennå tidlig i byggeprosessen hvor vi finner ut av rominndeling, standard og hva slags innredninger vi ønsker. Mange ting...

Prøvingen har ikke ført noen vei. Vi har startet utredning nå i februar, så det blir en spennende tid fremover!! Blandede følelser.... Idag var vi å hjalp en kollega med å servere kaffe til en mammagruppe. (Vi jobber med espressokaffe) Jeg trodde ikke det skulle være et problem, men da jeg kom inn overhørte jeg noen som snakket om meg; "Har vi sett henne før? Er hun en del av gruppa?" og jeg ble så lei meg. For egentlig så ønsket jeg såå inderlig å være en del av gruppa. Men det skal sies at det kom som en overraskelse at jeg reagerte sånn... Så jeg tok meg en shopperunde i steden og ringte noen venninner. Det hjalp!

Nå ligger vi rett ut på sofaen og slapper av etter en laaang dag med opp og nedturer. Var innom radiumhospitalet, hvor svigermor ligger etter operasjon. Hun var i knallform! En kjempeopptur! :)

I kveld skal vi ned til et vennepar!! (de som mistet lillejenta si høsten 2009, men som har fått en herlig gutt i 2010) Håper på noen hyggelige timer i jacuzzien med lue på! Deilig!

God helg!!!

Skrevet

Så koselig at du er tilbake! :nigo:

Veldig spennende med husbygging! :hoppendeglad: Det er mange detaljer som må bestemmes, men tenk så fint det kommer til å bli. :jepp:

Det hørtes ikke feil ut med jacuzzi og godt selskap en lørdagskveld. :)

Lykke til med utredning. :klemmer:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

Setter stor pris på alt du sier, Muffin :klemmer: Takker!!

Det går sakte med utredningen, fikk time for førstegangsundersøkelse 31.mars, og bestilte i slutten av februar. Så det er lange ventetider. Vi er veldig spente på resultatet av testene vi har tatt. Mannen er nok mer engstelig, men vi tar ingen sorger på forkudd.

Jeg er mer engstelig for at det er vi som ikke har gjort en god nok jobb i senga. Ingen av oss har et stort behov for sex, så en gang i uka er vanlig. Rundt eggløsning har vi hatt to ganger ca. Jeg tror vel vi burde hatt jevnt over oftere, for å eventuelt øke produksjonen hans. (Har eggløsning nå i helga, så vi skal virkelig få kost oss)

Idag skal vi i bursdag til søstern min, og det gleder jeg meg til!!

Vi er åpne om utredningen, så vi får ikke spørsmål lenger og det er deilig :)

Ellers nærmer det seg NM. Vi skal spille to ganske forskjellige stykker! Og det er mye noter og sette seg inn i! (PUH!) Men, det blir nok bra til slutt. Turen i seg selv, til Trondheim, pleier alltid å være en kjempetur sosialt. Vi vant 1.divisjon for noen år siden, og da tok det helt av, for det var ganske uventet.

Vi går for gull i førstedivisjon i år også!! hehe...

På jobben er det mye som rører seg om dagen. Vi er to av grunnbemanningen på jobb på min avdeling. Dvs at vi har vikar inne for nr tre. Igår ble vikaren også syk, så litt tungt for oss som er igjen. Spesielt påkledning: 18 barn når været = Vått! Deilig. men barna og de voksne lærer mye da, hver eneste dag. Vi snakker om venstre og høyre, teller, prater og tuller.... :)

Barnehage er verdens beste arbeidsplass!!

Nå skal jeg på jobb!

flub

Skrevet (endret)

En deilig "vår"dag med strålende sol, som får meg til å smile fra øre til øre :)

Har hatt planen klar for dagen:

- kjøre kjære på jobb

- støvsuge

- tørke støv

- vaske vinduer

- ta oppvasken

- vanne blomster

- handle

- besøke venninne :)

Gjennomført:

- Kjørt kjære på jobb :)

- Vasket vinduer :)

- Handlet :)

Hmm... Pause nå. :gjeiper:

To timer innsats før jeg hopper i dusjen....

Har en strålende lørdag :)

Endret av flub
Skrevet

Ja, vårværet gjør mye med humøret og energien. :jepp:

Så flink du var. :) Vinduene her burde også absolutt få seg en vask snart. :sjenert:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Endelig!!!!!!!!!!!! Postive graviditetstester :) :) :gravid:

Med termin ca 6.desember i følge babyverdens terminkalkulator.

En herlig følelse at vi har fått det til etter halvannet år med prøving!! :jepp:

Jeg ventet mensen på tirsdag 29.mars, og dristet meg til å ta en av billigtestene jeg hadde liggende for nysgjerrighetens skyld på mandag, dagen før forventet mens. Det skal sies at jeg har hatt en god følelse denne måneden :humpe::rodme:

Jeg skulle på tidligvakt og mannen lå i sin dypeste søvn da jeg kom stormende inn på soverommet og skrudde på lyset.. :hoppendeglad: Han så også en strek og jeg jeg ble så glad.

Dagen etter tok jeg to nye tester, en digital CB og enda en billigtest; POSITIV!

Har lyst til å skrive ned alt jeg har tenkt å opplevd denne uka, men da hadde jeg sittet her hele dagen/kvelden.

Jeg ringte å avlyste førstegangsundersøkelsen (utredningen) og de gratulerte oss og ønsket oss lykke til! Det var koselig av de synes jeg.

Vi har fortalt det til foreldre og søsken, da de har visst om utredningen. Det er deilig å være åpen om det synes jeg! Alle ble så glade på våre vegne, og ser frem til tiden fremover de også. Jeg merker at dette betyr veldig mye for meg!!

Nå har det ikke gått helt opp for oss enda, men vi leser om utvikling og hva som skjer fra uke til uke og er veldig spente. :yvonne:

Ellers begynner hustegningene å formes slik vi ønsker! Nå venter vi på formaliteter i forhold til byggestart.

Tenk for en julegave vi kanskje får i år! :) Baby og nytt hus. :danser:

Livet smiler til oss om dagen.

Flub

Endret av flub
Skrevet

Idag skal vi i et slags utdrikningslag for mine "ste-Besteforeldre", som gifter seg nå i slutten av april. Det som er litt morsomt er at de går av med AFP (altså avtalefestet pensjon)dagen før og tar siste dag som permisjon. SØTT! :gjeiper:

Flub

Skrevet

Idag er det vaskedag! Vi har ikke vasket grundig på veeeeldig lenge, så det er veldig mye å gjøre. Men det verste er alt rotet som vi må rydde unna først! Boden er bare stappet full av ting og tang. Litt kjedelig når man må holde på tinga for å få lukket døra.

Siste innsats nå, før vi skal til et vennepar!

Flub

Skrevet

Åh, så fantastiske nyheter! Gratulerer så mye! :hug:

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk :klemmer:

Idag er jeg 6+6, så snart 7 uker allerede!! :jepp:

Skrevet

Dette går jo unna. :) Hvordan er formen? Håper du har en herlig påske! :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...