Gjest Marihøna Skrevet 22. mars 2011 #41 Skrevet 22. mars 2011 Denne tråden gjør meg glad for å være kvinne og ikke mann.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #42 Skrevet 22. mars 2011 Mannen min klager ofte over ballespreng, og trenger min hjelp til å bli kvitt den. Er dette noe alle menn plages med, eller er det bare en dårlig unnskyldning for å få seg?? Hvordan føles i så fall ballespreng?? Birgit. HAHAHAHA!!! og du hjelper til hver gang eller!?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #43 Skrevet 22. mars 2011 Ballespreng er IKKE en myte. Hvis du går 2 uker uten utløsning, og i tillegg smårunker hver dag (til du nesten kommer) så kan jeg GARANTERE deg at du ikke lenger tror det er en myte. Men så veeeeldig ubehagelig er det nå ikke, bare litt. hehe...smårunke hver dag?!! ta deg en ordentlig runk da!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #44 Skrevet 22. mars 2011 Jeg regner med gjestene som har skrevet at dette bare er tull er kvinner? Hvordan det føles er nok individuelt. Jeg går aldri så lenge at jeg har fått smerter, men kan være ubehagelig i den forstand at jeg tenker jeg må få gjort noe med det i løpet av dagen. Har ingen anelse av hvordan jeg skal beskrive følelsen. ta deg en runk du å!!! ikke TENK at du må få gjort noe med det!
Gjest Lommelegen Skrevet 22. mars 2011 #45 Skrevet 22. mars 2011 Som ferdig utdannet lege med lang praksis vil jeg slå fast en gang for alle at ballespreng er en tilstand dere kvinner skal behandle med den respekt syggdommen fortjener. Dette er noe kun dere kvinner kan behandle og behandling bør igangsettes straks diagnosen er stilt, fortrinnsvis av mannen selv.
womenwomen Skrevet 22. mars 2011 #46 Skrevet 22. mars 2011 Dette er litt underholdende. Men det er også trist at folk vet så lite om menneskekroppen. Sædvæsken - altså det en mann spruter når han ejakulerer, produseres overhodet ikke i ballene (testiklene). Sædcellene produseres i testiklene, men de er så små at de ikke spiller en rolle med tanke på væskemengde, spreng e.l. Væsken produseres i prostata, og det er der det evt. vil samle seg opp større mengder hvis det går lang tid uten utløsning. Skulle man altså få spreng, så ville det være der, og det ville neppe være særlig behaglig. "Ballespreng" er nok hovedsaklig psykisk betinget. Menn som skjelden får / har utløsning - er mer utsatt for å få prostata kreft som eldre herrer . Hyppige utløsninger kan redusere faren for prostatakreft senere i livet , har jeg lest . Så er nok både sunt og godt å få tømt seg regelmessig ja : )
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #47 Skrevet 22. mars 2011 Min mann har hatt det et par ganger. Orker jeg ikke ha sex så bare vipper jeg ut puppene og setter meg skrevs over han til han har runket ferdig. Tar ca 2 minutter HEAR HEAR!!!
Gjest J.Bourne Skrevet 22. mars 2011 #48 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Dette har jeg opplevd, og noe som i det siste uheldigvis har skjedd ganske ofte. For meg fremkommer dette når man blir skikkelig opphisset flere ganger uten å gjøre noe med det. Når man ligger ved siden av jenta man elsker, og blir skikkelig tent av henne og kroppen, og man forsiktig prøve å berøre henne, men får dratt handa bort med en gang. Ikke har man så lyst til å ta sakene i egne hender heller. Men når dette skjer over en periode kan man føle at det stikker litt og er litt ubehadelig nedentil. For meg føles det ut som om noe vil ut, men det får jo ikke komme ut. Dette kan være litt ubegagelig. Så jeg vil ikke være så snarsynt å si at han prøver seg på fanteri, men ta heller vare på ham, så slipper han denne ubehagen. Min mann har hatt det et par ganger. Orker jeg ikke ha sex så bare vipper jeg ut puppene og setter meg skrevs over han til han har runket ferdig. Tar ca 2 minutter Endret 22. mars 2011 av J.Bourne
Gjest Ballesprengern Skrevet 24. mars 2011 #49 Skrevet 24. mars 2011 Enig med siste gjest her. Jeg har heller aldri opplevd såkalt ballespreng, dette er bare tull!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #50 Skrevet 24. mars 2011 Nå tror dere sikkert jeg er helt sprø, men here goes. Jeg er jente, og jeg kan oppleve det samme som gutta kaller ballespreng. Om jeg blir veldigveldig kåt kan jeg få skikkelig vondt mellom vagina og rumpehullet, den lille delen der! Det er som en skikkelig krampe, at noe nedi der går berserk, og dette kan vare i en ti-femten minutter etter jeg har kommet. Nå er sikkert ikke dette det SAMME, men vil bare si at det kan faktisk skje med oss damer også. Med mindre jeg har en slags defekt som gjør meg unik.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #51 Skrevet 24. mars 2011 Ballespreng = når han holder så lenge på ereksjonen under sex/masturbering at det blir vondt. Ballespreng er ikke noe som skjer når han går over lengre tid uten sex/runk. Sædcellene som blir produsert kommer ut med tisset hans.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #52 Skrevet 24. mars 2011 Nå tror dere sikkert jeg er helt sprø, men here goes. Jeg er jente, og jeg kan oppleve det samme som gutta kaller ballespreng. Om jeg blir veldigveldig kåt kan jeg få skikkelig vondt mellom vagina og rumpehullet, den lille delen der! Det er som en skikkelig krampe, at noe nedi der går berserk, og dette kan vare i en ti-femten minutter etter jeg har kommet. Nå er sikkert ikke dette det SAMME, men vil bare si at det kan faktisk skje med oss damer også. Med mindre jeg har en slags defekt som gjør meg unik. Er jente og har opplevd noe lignende, men bare når jeg har gått og vært kåt lenge uten å ta på meg selv eller blitt tatt på. Men dette er akkurat i åpningen av vaginaen, litt krampefølelse liksom.
Gjest Geir Skrevet 18. juni 2011 #53 Skrevet 18. juni 2011 Enig med siste gjest her. Jeg har heller aldri opplevd såkalt ballespreng, dette er bare tull! Hvis dere aldri har opplevd det har dere ingen rett til å si at dette bare er tull. Ballespreng er det verste som finnes!! Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå