SøsterLiten Skrevet 3. november 2009 #321 Del Skrevet 3. november 2009 1 røyk idag så langt.... FLINKEN!!! Jeg heier på deg og røykeslutt!! Du er kjempe flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. november 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 4. november 2009 FLINKEN!!! Jeg heier på deg og røykeslutt!! Du er kjempe flink! Takk Det ble 3-4..... Ååå det hadde vært så mye lettere hadde jeg visst nå at jeg var gravid! zzzzzzzzzz...må lage før jobb nå. Dag 19 idag. 5 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. november 2009 #323 Del Skrevet 4. november 2009 Innom å heier litt Håper det klamrer seg fast en spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. november 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 4. november 2009 Takk for det Ananan! Har lest masse om watery/vannaktig sekret nå...det skal nok være el.. Og da hadde vi sex eldagen, og dagen etter HVIS det stemmer.. Jeg er hååååpløs... jeg har så lyst på en spire nå.. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 4. november 2009 #325 Del Skrevet 4. november 2009 Takk for det Ananan! Har lest masse om watery/vannaktig sekret nå...det skal nok være el.. Og da hadde vi sex eldagen, og dagen etter HVIS det stemmer.. Jeg er hååååpløs... jeg har så lyst på en spire nå.. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. november 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 4. november 2009 Men ja... jeg må nok belage meg på flere pp'er. Er nok ikke så heldig at det klaffer med en gang! Nå skal jeg belage meg på negativ test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 4. november 2009 #327 Del Skrevet 4. november 2009 Men ja... jeg må nok belage meg på flere pp'er. Er nok ikke så heldig at det klaffer med en gang! Nå skal jeg belage meg på negativ test Ja, belag deg på det. Og drikk litt vin i helga, og drit i folaten. Så blir du preggers baby, I just know it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. november 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 4. november 2009 OK! If u say so! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. november 2009 #329 Del Skrevet 4. november 2009 følger med deg, selv om jeg for tiden er litt for syk til å skrive stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 4. november 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 4. november 2009 Uff da, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 5. november 2009 #331 Del Skrevet 5. november 2009 Synes du er flink som har klart å kutte ned på røyken! Fortsetter du sånn, så har du snart sluttet! Du skal se dere har truffet denne mnd, siden du til og med hatt sekret som tyder på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. november 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 5. november 2009 Håper det Urge! Og ja, røyken SKAL stumpes for godt når det blir to blå uansett Dag 20 - Utflod igjen... Da skal det vel stemme med el. At jeg er tørr frem til en uke etterpå, så begynner det igjen mot IKM. Spennende dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. november 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 5. november 2009 10 dager til IKM. 6 DPO (trooor jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 5. november 2009 #334 Del Skrevet 5. november 2009 Spennende lesning! Håper det klaffer for dere denne gangen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. november 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 5. november 2009 Takk Samba Koselig du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 5. november 2009 #336 Del Skrevet 5. november 2009 Spennende dette med sekret og sånt! Det ser ut som om det stemmer for deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. november 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg tør ikke håpe for mye men!... Jeg håper jo selfølgelig uansett hva jeg bestemmer meg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 5. november 2009 #338 Del Skrevet 5. november 2009 Startet symptomjakten enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. november 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 6. november 2009 Nei jeg har bestemt meg for å IKKE gjøre det! Men kanskje jeg gjør det litt uansett Hadde jo ingen symptomer sist jeg ble gravid, da fikk jeg bare dilla på sjokolade (som har fortsatt og enda er gjeldende! ) Dag 21. 7 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. november 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 6. november 2009 LANGFREDAG på jobb!!!!! ARHHhhh... Klar for helg...om to timer... Denne dagen har vart 10 timer føler jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå