Epica Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 20. oktober 2009 Svimmel.... Ikke hatt røyk siden imorges.. Klarer jeg dette tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2009 #202 Del Skrevet 20. oktober 2009 Svimmel.... Ikke hatt røyk siden imorges.. Klarer jeg dette tro... Klart du kan! Du er superkvinnen, og klarer alt bare du virkelig vil! Sett deg et kortvarig mål, og en fin belønning du kan se frem til når du kommer dit. (Hva med å kjøpe noe på butikken, sjokolade eller et spennende blad, for de pengene du ikke har brukt på røyk idag? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. oktober 2009 #203 Del Skrevet 20. oktober 2009 Innom å hilser på hos deg også Håper virkelig el drøyer til mannen din kommer hjem igjen Flink du er som vil slutte å røyke da Det er virkelig ikke lett Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja det skal være snickers og twist!! Ikke lett å stumpe røyken Lucky! Jeg MÅTTE ta en halv røyk klokka 5, da skalv jeg og var helt ødelagt, kjentes som jeg skulle klikke helt, veeeldig irritabel.. Men så, etter det, ingen røyk! Hmmm... klokka er bare 18 nå! Men, om jeg ikke stumper helt, så skal jeg kutte ned! Guuuuuu så deilig, mannen tok med seg dattra vår på butikken istad, deilig me alenetid (i senga) Var så trøtt.. Det hørtes lurt ut Susan Sto Helit Får prøve det, bare dumt jeg er så hjernevaska til å tro at røyk er det mest fantaaastiske og beste kosen som er! :gjeiper: Uffja, jeg hååååper el drøyer og 'venter' på mannen Lucky Jeg har en drøm....en drøm om å stumpe røyken. Men mest alt alt...å bli gravid NÅÅåååå! Hvis mannen kommer hjem snart skal jeg komme meg på trening. Hvis jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 20. oktober 2009 #205 Del Skrevet 20. oktober 2009 TEST TEST TEST TEST TEST Testetøs! Når du ikke kan teste selv, skal du presse andre? I love it! Når det gjelder mannens svømmere, så er det de gangene vi ikke har hatt så mye sex at jeg faktisk ble gravid. Forrige gang hadde vi vel tre ganger på en mnd, og denne gangen ikke stort mer. Så det er nok stooore sjanser for at svømmerne tar seg goood tid oppover, og venter til eggløsningen er et faktum! Ellers er jeg suuuuperstolt av deg hvis du klarer å slutte og røyke altså. Mener ikke å være fordømmende, men røykende mødre er ikke bra altså.. Ungene kommer på skolen og stinker, klærne og leker og alt. Nå sier jeg IKKE at det er deg, men MYE bedre å være ikkerøyker! Også gjør du hvertfall det du kan for å være der for barna dine i fremtida også! Ha en kjempefin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. oktober 2009 #206 Del Skrevet 20. oktober 2009 Titter bare innom for å legge igjen en hilsen hos deg også. Håper dere får klaff denne PP. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er HELT enig naerin, og en sånn mor vil jeg IKKE være! Jeg var sinnsykt svimmel og koooort lunte idag.. Har hatt totalt to røyk idag, pleier å ha ca 10.. Så jeg SKAL slutte! Uansett, når jeg blir gravid slutter jeg FOR GODT Kanskje dere hadde flaks og traff el? Jeg er redd at el er på dag 13... da skal det MYYYE til for å treffe Men...får håpe el kommer dag 15 eller 16... perfekt Koser deg med magen? Koselig du stikker innom Tinio! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 20. oktober 2009 #208 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fly on the Wings of non-smoking love! God natt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2009 #209 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det lønner seg å trappe ned før du slutter helt. Jeg gikk fra l0 til 5 om dagen i ei uke, så til 2 om dagen ei uke før jeg sluttet helt den tredje uka, og det gikk kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 21. oktober 2009 naerin Ja jeg tror det vil funke best for meg også angelou! Det me å kutte helt på dagen går ikke, jeg slet skikkelig igår. Så jeg skal kutte ned! Hadde bare 4 røyk igår Nå har mannen lovt meg søndag før han reiser, pluss fredag (når han er tilbake), lørdag og søndag! Så el har bare med å holde seg vekke mandag til fredag! Go morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 21. oktober 2009 #211 Del Skrevet 21. oktober 2009 naerin Ja jeg tror det vil funke best for meg også angelou! Det me å kutte helt på dagen går ikke, jeg slet skikkelig igår. Så jeg skal kutte ned! Hadde bare 4 røyk igår Nå har mannen lovt meg søndag før han reiser, pluss fredag (når han er tilbake), lørdag og søndag! Så el har bare med å holde seg vekke mandag til fredag! Go morgen! Syns jeg ser Wings true med deng hvis ikke han får det til... hahaha! Snakk om å fremprovosere prestasjonsangst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #212 Del Skrevet 21. oktober 2009 JA det er klart!! Ellers blir det :slår: Aaaaah er så redd jeg har el på dag 13!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. oktober 2009 #213 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du skal se det blir denne måneden det klaffer, når du egentlig ikke tror det kommer til å klaffe, er det ikke sånn det pleier å være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hååååååååper det!! Ellers blir jeg: Tør ikke tenke tanken engang.. Men skal begynne å teste for el til helgen.. Så håper jeg at den ikke er positiv før dag 14... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 21. oktober 2009 #215 Del Skrevet 21. oktober 2009 Bare innom og sniker litt her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lykke til Ananan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjempegøy å lese at Gaupa fikk to streker idag! En halvtime igjen, så skal jeg hente snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. oktober 2009 #218 Del Skrevet 21. oktober 2009 Krysser alt jeg har for at el ikke kommer før den er ønsket Får legge inn en skikkelig ladning på søndag, så holder den jo i noen dager i fall el ikke klarer å oppføre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Tuuuuuusen takk Lucky! Jeg hååååper det! Har ikke lyst å gå gravid heeele sommeren. Krysser alt jeg har for deg også! Endret 21. oktober 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 21. oktober 2009 #220 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei Wings!! Så koselig at du stakk innom dagboken min, visste ikke at du var du før nå jeg! Og enda koseligere var det å se at dere nå prøver på nr to! Håper det ikke tar lang tid før du er gravid! Har termin om fire uker jeg nå, og det er ikke langt unna bursdagen til Gullet mitt, håper de slipper å dele bursdag Ha en flott onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå