Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fant en Trailer på nettet av Lord of the Rings - Return of the King på godt 20MB som jeg pakket ned til 5MB: http://home.no.net/ncomsoft/div/lotr_trailer.avi

De fleste har vel kanskje sett den?

Noen som skal se den på kino i tilfelle? vet det er mange ulike meninger om denne filmen.... men jeg liker den jaffal! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart jeg skal se den!!! :o

Må jo det :D

Gleder meg faktisk. Syns den første var litt tung, men den andre var veldig bra så nå er jeg full av forventning...

Suz :wink:

Skrevet

Klart jeg skal se den! Skal sitte i kø for å få premierebilletter oxo...

Skrevet

Skal nok se den ja.

Var på premieren på de to første, så jeg burde vel gå denne gangen også, men sist så sovna jeg.... :oops:

Skrevet

Fikk nok av 1-ern. Sovnet etter rundt en time. :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

MÅÅÅÅ se den - er bare spent på om jeg får sett den på Collosseum - har termin i slutten av januar... Får line meg opp med kåpe rundt magen, for filmen SKAL jeg se!!!...

Har store kvaler nå når To tårn legges ut for salg - må klare å vente til den forlengede versjonen kommer i november før jeg handler, men det blir hardt....

Skrevet

*Abstinenser* Gleder meeeeg!!! :D Holder på å lese boka for andre gang (denne gangen på engelsk) for å holde ut ventetiden. Skal på nattpremieren som i fjor tror jeg, men denne gangen skal jeg ikke bli trøtt :wink: Holdt på å sovne sist...

Skrevet

...men traileren fikk jeg ikke til å virke...bare musikken... (Får kose meg med den da :) )

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er da ingen trailer av Lord of the Rings - Return of the King!

Er jo Hobbiten dette. Som forteller om hvordan Smeagol/Gollum fikk tak i ringen og deretter hvordan den kom til Bilbo. Og hvordan Bilbo og dvergene bekjemper draken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...