Gå til innhold

Kunstige negler faller av hele tiden, er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med et bryllup var jeg på Tone Lise salongen i Oslo og fikk støpt kunstige negler (akryl). Neglene var fine, men problemet er at de sitter utrolig dårlig. Jeg var torsdagen før brylllupet og allerede under bryllupet falt en av og på mandagen forsvant enda en.

Jeg ringte til salongen og fikk time for å sette på to nye negler på onsdagen. Reparasjonen av disse fikk jeg gratis, da det ikke var over en uke siden jeg hadde satt dem på.

I løpet av den neste uken mistet jeg ytterligere tre stykker (blant annet en av de "nye") og jeg kontaktet nok en gang salongen. Jo, jeg kunne få time til å sette på nye, men denne gangen måtte jeg betale for det da det var gått over en uke.

Skal virkelig kunstige negler sitte så dårlig?? Da jeg fikk satt dem på satte negldesigneren opp time for "påfyll" omtrent fire uker senere, så det er vel egentlig meningen at neglene skal sitte såpass lenge? Det er jo temmelig dyrt (jeg betalte vel 850 kr for å få satt dem på) og "påfyllet" koster vel drøyt 600 kr og må gjøres ca 1 gang i måneden. Om jeg i tillegg skal betale 100 kr pr negl som faller av i mellom "påfyllene" og jeg mister 4-5 stykker i måneden blir det alt for dyrt for meg å holde på med - og det tar uforholdsmessig mye tid.

Noen med erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid ?

I tilfelle kan det være årsaken.

Hvor godt negler sitter varierer også fra person til person, du kan jo prøve en annen negldesigner neste gang, og se om det er noen endring.

Skrevet

Jeg er ikke gravid. Noe av grunnen til at jeg reagerer er at en venninne av meg "alltid" har hatt kunstige negler og det har ikke vært noe problem for henne at neglene faller av for et godt ord. Det kan jo selvsagt skje at man har et uhell og knekker en negl eller to, men at de bare faller av mente hun var veldig merkelig.

Gjest redstar
Skrevet

Hm.. ja de skal jo holde lenger da,så da ville jeg ha byttet plass eller lim... får du betaler jo får at dem skal holde lenger?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...