Gå til innhold

Eg trur eg for første gang har falt pladask!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg må dele litt følelser her med forumet. må få ut litt!!

fant ut seint i kveld at eg skulle ta meg en tur på byn. var på vorspiel i 22 tida, og begynte å drikke. Var på pub'n kl 24 ca. passelig brisen og var med en kompis.

Eg såg den helt fantastisk vakre dama med venninde kommande mot meg. Tenkte at ho der MÅ eg bli kjent med. Så eg hilste på ho og venninda. satt meg ned med dei to, og praten gikk veldig fint. Merka med engang at eg vart shit testa. den neste timen så vart eg vel nøye kontrollert og undersøkt men eg bestod alt med glans.

Var med og følgte venninna halveis heim, så gikk vi mot henna plass. Kan ikkje huske sist eg hadde det så gøy med en person. Endte opp med en 3t lang samtale i trappeoppgangen henna om alt mulig. Både ho og venninna hadde syns eg var kjempe kjekk og virka som en herlig fyr. Fant også ut at vi har fleire av dei samme lidenskapane. Innen musikk f.eks begynner ho å snakke med meg om Chopin, så eg vart jo heilt satt ut. Så da fortalte eg at eg synger klassisk musikk. Så da ville ho høyre meg synge en sang, det sa eg var greit på en betingelse. Den var det at eg fikk møte ho i morra.

Så eg sang første del av Josh Groban sin To where you are sang, og eg såg augene henna lyste opp. ho sa etterpå at ho fikk gåsehud over heile kroppen. Så tasta ho nummeret sitt på tlf og trykte på ring knappen. så skal vi møtes i 17-18 tida i morra og avslutta med en nesten minutt lang klem. eg skjønner ikkje kva som har skjedd eller korleis. sitter berre å sprudler eg no. klarer ikkje å slutte å glise. herregud :P

Har hatt endel forhold og damer, men det eg føler no kan ikkje alt det andre tilsammen måle seg med.

WEEEE:D *juble* hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent, ofte er det tilfeldigheter som gjør at man møter slike mennesker som alt bare klaffer med. Du får ha lykke til i morra da

Hva ble du shit testa på da? Er alltid like moro det :P

Skrevet

Ja det var ganske spesielt for å sei det sånn. Begge to var flinke med å ymte frampå med at folk her prøver alltid på one night stands, og det likte ikkje dei. Når dei blir sjekka opp så stikke alle menn av da med engang. men eg var der fortsatt.

uten for pub så gikk dei litt fra meg, skulle teste om eg gav opp eller ikkje sidan ONS var uaktuelt. så gikk bort til dei to igjen, prata litt og sa at eg ville ha nr henna. som eg fikk av venninna, da ho ikkje hadde med seg tlf. Så det var litt div div =)

Skrevet

Det er en fantastisk følelse, du er heldig!

Lykke til!

Skrevet

Hold oss oppdatert da, jeg blir alltid så nysgjerrig på fortsettelsen av sånne tråder! :)

Skrevet
Så bra! Lykke til :jepp:

Takker :D

Pent, ofte er det tilfeldigheter som gjør at man møter slike mennesker som alt bare klaffer med. Du får ha lykke til i morra da

Hva ble du shit testa på da? Er alltid like moro det :P

Det er en fantastisk følelse, du er heldig!

Lykke til!

Kribler i kroppen enda. Skal ringe ho om ikkje så lenge :D

Hold oss oppdatert da, jeg blir alltid så nysgjerrig på fortsettelsen av sånne tråder! :)

Will do :D

Skrevet

Ho tok ikkje tlf når eg ringte, så får vente litt og sjå om ho svarer. Damer skal jo ofte bruke timer på badet før dei går ut døra. så er kanskje litt dumt å dukke opp heime hos ho

Skrevet

Vi skal møtes kl 18 i morra ;) gleder meg :D så må eg finne på noke gøy.

Skrevet

Så hyggelig! Håper møtet svarer til forventningene :)

Skrevet

Kva skal en sei ? Eg er fortapt! herregud så morro. Ho er smart, lik humor som meg, fantastisk herlig, skjønn og nydelig. 3timer gikk som 2 sekunder. Vi gikk tur, hadde det sinnsykt gøy. Så for vi på peppes og åt litt mat. prata meir. Fant ut mykje om kverandre etc. Gav kverandre poeng bla bla. masse good shit :D så vi skal tilbringe meir tid saman iløpet av veka. <3

Skrevet

Så bra!

Dere er heldige :)

Skrevet

Ho begynte å spør meg ut litt om mi fortid med damer. Om eg hadde unger, kva lengste forholdet mitt var, kor mange ONS eg hadde hatt og faktisk.

Etter ei god stund så tok ho fram telefonen og viste meg ei bilde av en ung gutt på 4 år og sa det var sønnen henna. Og liker jo unger så eg reagerte jo positivt. Gjorde meg ingenting at ho har unge, men eg tenkte at det her var en liten test. Som det var, det var lille nevøen henna.

Det var litt uvant :P

kvifor trur dykk at ho spør meg om den sort ting ? =)

Skrevet

Innlysende. Noen menn er ikke mer enn barn selv. De løper når de får konkurranse av ekte barn! Hun vil vite om du er en slik, eller en som liker barn og ikke ønsker å være et.

Jeg vil ikke nødvendigvis konkludere med at hun ønsker seg barn med deg akkurat NÅ.. :gjeiper:

Skrevet

Litt rart at hun tester deg hele tiden da?

Det er en ting som hadde gjort at jeg hadde blitt skeptisk ;)

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Jeg regner med at ho tester fordi ho er ferdig med "å løpe fra seg", og heller vil satse på ett seriøst forhold enn noe som bare blir en flørt. Min teori, i hvertfall. Vi damer er jo tross alt litt rare dyr på hvordan vi går frem noen ganger.

Skrevet

Tester er vel egentlig morro, ho gav meg endel poeng på gode svar på ting som ho spurte når det gjelder forhold og slikt.

At ho er type dame som vil ha eit seriøst forhold går ganske åpent fram, og det er bra :D

Skrevet

Synes på en måte det var litt søtt med den testinga, jeg. På en litt småskrudd måte ... :ler:

Ellers ville jeg bare si masse lykke til, og at det var koselig å lese denne tråden. Håper det ordner seg supert for dere!

Skrevet

Det viser jo vertfall at ho er interessert i å vite korleis eg er :) Har svart alt ho har spurt om helt ærlig. Merker at ho er en over normalt ærlig person, og det er forfriskande. Ho seier kva ho føler og tenker sjølv om ho blir sjenert avogtil ;)

merker jo og at det er litt kultur forskjell, men det har sin sjarm. Kjent kverandre i eitpar timer, likevel går praten så uanstrengt og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...