Gjest prison break fan Skrevet 4. oktober 2009 #1 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor på nettet de selger stilige røde kåper? Veldig lyst på rød kåpe,men den eneste jeg fant her på nettet var ikke så veldig fin akkurat.. Så visst noen har tips om hvor jeg får kjøpt det så blir jeg veldig glad! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 4. oktober 2009 #2 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor på nettet de selger stilige røde kåper? Veldig lyst på rød kåpe,men den eneste jeg fant her på nettet var ikke så veldig fin akkurat.. Så visst noen har tips om hvor jeg får kjøpt det så blir jeg veldig glad! =) hei:) Jeg vet de selger en veldig fin på H&M som er litt mørke rød med svarte knapper, innsvingt i livet og som følger med et belte du kan knytte i livet.Den er utrolig fin på=), og koster bare 699,-. Kåpen er i kolleksjonen Modern classic Høst/vinter. så den forressten var på salg nå på nettsiden til kun 349! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3 Del Skrevet 4. oktober 2009 Røde kåper har jeg sett i flere butikker, blant annet Lindex har en som så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mæda Skrevet 4. oktober 2009 #4 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvor på nettet de selger stilige røde kåper? Veldig lyst på rød kåpe,men den eneste jeg fant her på nettet var ikke så veldig fin akkurat.. Så visst noen har tips om hvor jeg får kjøpt det så blir jeg veldig glad! =) [post=http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=177548&parent_category_rn=177536&productId=1368139&langId=-1]top shop har duffel coat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 4. oktober 2009 #5 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har sett noen fine røde på Laredoute.. men kommer jo an på hva slags type du ser etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå