Gå til innhold

Viggo møter Anne-Kat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det bare meg, eller stilte Viggo veldig mange spørsmål omatt og omatt i kveld? Anne-Kat ga jo bånn gass og snakket og snakket, og så kom han med spørsmål som hun egentlig allerede hadde svart på, men det virket som om han ikke fikk det med seg?? Syntes det var litt pinlig på hans vegne til tider.

Men jeg har skikkelig sansen for Anne-Kat. Hun er helt rå!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Den observasjonen er jeg helt enig med deg i. Jeg tenkte det samme:

Viggo Johansen virket ukonsentrert og uforberedt og han var ikke tilstede i situasjonen. Han stilte det samme spørsmålet om og om igjen, og Anne Kath svarte høflig om og om igjen.

Anne Kath har mye mer å by på enn det kjedelige Viggo klartre å få frem fra henne i går på NRK. Jeg tror ikke han forstår henne.

Anne Kath observerer ganske mye fra mange steder, hun har antennene ute hele tiden. Og hun liker å være mye alene - sannsynligvis fordøyer hun all informasjonen og analyserer, så kvernen går. Output blir det vi får høre på scenen, der hun tenker og snakker fort. Men arbeidet med de raske kommentarene har hun nok analysert på forhånd.

Hun sa også at det ikke ville bli flere show på en god stund.

Jeg synes hun er veldig flink.

Og at hun hadde fortjent en intervjuer som forsto henne bedre og som var mer oppegående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...