Gjest Gjest idag Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Har oppdaget flere ganger at mannen min hadde registert seg på f.eks Spray, cyou og dating.dk. Og han hadde kontakt med flere kvinner, nevnte aldri at han er gift og har barn. En gang fant jeg et brev fra ei jente og jeg sendte henne en email og ba henne ligge unna. Hun ble skremt jah og tok aldri kontakt igjen. Og noen slik opplevelser senere også. Men mannen min brøt alltid kontakt med de. sletta den email adr han hadde lagd + løy en del til dem. Men i de 4 siste mnd fant jeg ingenting på PC hans eller mobil. Snoker egentlig ikke noe fælt, men når jeg vet at han driver med slik, så er det ikke lett å holde seg unna og er usikker. Han og jeg har et god forhold. men han klarer bare ikke holde seg unna internett og damer selv om det ble aldri fysisk i virkeligheten. Han påstår fast på at han ikke gjør det mer etter den siste diskusjon vi hadde. Har egentlig ikke noe imot om han prater litt med folk rundt så lenge han holder seg til fakta og er ærlig at han er gift og har barn, samtidig at han er ærlig mot meg om han har noe kontakt med kvinnfolk slik at jeg ikke har noe å bekrymre for.. Jeg prater mye med menn på IRC.. alle som jeg chattet med vet godt at jeg er gift og har barn - så de går ikke over grensen fordi de vet at jeg ikke ønsker noe mer enn å prate. Han sa at jeg må holde meg unna mannfolk så lenge jeg forlanger at han bør ligge seg unna kvinner på internett. det kan jeg forstå han, men jeg er åpen for at han kan lese loggene og email hvis han frykter at jeg går over grensen.. Har ingenting å skjule for han.. Men omvendt nei. han skjuler alt ting for meg.. sletter loggene og skvatter når jeg kommer inne og slo av vindu veldig fort og later som ingenting (<-- er grunnen til jeg begynte å mistenke noe i begynnelsen) Men vi var aldri enig om en ting -- Jeg mener at det er på grensen -> utroskap, men han mener at det er latterlig og står fast på at han aldri var utro. Hva synes dere om akkurat det ? om det er utroskap eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 uansett,utroskap eller ikke.Synes ikke det skal være nødvendig å holde det skult. Kan jo hende han prater med andre om deres forhold,at det er noe han ikke vil at du skal se,feigt synes jeg det er uansett. Kan ikke akkurat si at det er utroskap. Men personlig så hadde ikke jeg godtatt det,det hadde ikke min samboer heller.Det er noe vi er blitt enige om. Litt vanskelig å skulle kontrollere slik,føler deg ganske raskt snerpete,burde vært unødvendig.Har du spurt om det er greit om du gjør det på samme måten? Uansett ærlighet varer lengst,alt annet vil komme frem i lyset en dag.
Gjest GreenSky Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 Jeg husker min X gjorde noe lignende. Jeg leste en av tekstmeldingene hans med et uhell. Jeg skulle bare låne mobilen hans for å sende en melding, da jeg var tom på kontantkortet selv. Fant en veldig rar melding. Konfronterte han med den. Han forklarte at det var fra en kvinnelig kollega. Et par dager etterpå forandra han forklaring. Han sa det var fra ei jente han hadde truffet gjennom en kontaktannonse på internet!!!!! Han og en annen kompis hadde truffet henne på et utested!!!! Han sa at han egentlig bare satte inn annonsen for gøy... Men at grunnen til at han traff henne, var fordi kompisen hans var singel, og at han tenkte han kunne spleise dem!!!! Syltynn forklaring, synes nå jeg!!!! - Men mitt nek som jeg var, valgte jeg å tro han, da kompisen hans bekrefta dette. Uansett; Poenget mitt er: vær forsiktig!!! Ikke godta tynne forklaringer. Du må stole på magefølelsen din. DU kjenner jo denne fyren, ikke vi andre. Kanskje han faktisk har fortalt sannheten? Likevel; Hva med de andre damene? Hva sier han til dem mon tro? *lurer*
Gjest vampie Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 jeg tror nok han har en god del å skjule for deg.....
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Jeg husker min X gjorde noe lignende. Jeg leste en av tekstmeldingene hans med et uhell. Jeg skulle bare låne mobilen hans for å sende en melding, da jeg var tom på kontantkortet selv. Fant en veldig rar melding. Konfronterte han med den. Han forklarte at det var fra en kvinnelig kollega. Et par dager etterpå forandra han forklaring. Han sa det var fra ei jente han hadde truffet gjennom en kontaktannonse på internet!!!!! Han og en annen kompis hadde truffet henne på et utested!!!! Han sa at han egentlig bare satte inn annonsen for gøy... Men at grunnen til at han traff henne, var fordi kompisen hans var singel, og at han tenkte han kunne spleise dem!!!! Syltynn forklaring, synes nå jeg!!!! - Men mitt nek som jeg var, valgte jeg å tro han, da kompisen hans bekrefta dette. Uansett; Poenget mitt er: vær forsiktig!!! Ikke godta tynne forklaringer. Du må stole på magefølelsen din. DU kjenner jo denne fyren, ikke vi andre. Kanskje han faktisk har fortalt sannheten? Likevel; Hva med de andre damene? Hva sier han til dem mon tro? *lurer* Takk for svar Det er ikke så alltid lett det :/ Alt jeg har funnet til nå, er at han alltid løy for de damene han har pratet med. han fant opp historie hva han jobber med, hva han driver med i fritiden osv osv.. til ei dansk jente sa han at han jobber som brannmann. tror jeg velger å satse videre siden jeg ikke har sett noe til det i siste, og han var i mye bedre humør, skjuler ikke mobiltelefonen og sa at jeg kan bare sjekke PC hans når som helst + at han er uføretrygd, så han er mye hjemme, så jeg vet mye hva han driver med om dagen.. Men han gikk faktisk over grensen for 2 år siden. han dro en helg vekk ( i følgende han var det ang jobb i danmark) men han dro faktisk til et annet sted i Norge og traff hun jenta som han chattet med.. Gjett hvor sjokket hun jenta var da jeg fant det ut.. Verden er så liten =) er bare noen få personer man trenger prate med før man finner alt ut.. Etter det har jeg mistet helt tillit til han, og det vet han godt selv og ba meg om unnskyldning. og gjorde alt for familien i halvår.. Men jeg har blitt bedre å kontrolle hva han driver med selv om jeg vet at han har rett til å ha et fristed.. Men det er ikke så lett når jeg ikke er så sikker på om jeg kan stole på han.
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Hadde samboer reist vekk en helg for å møte en annen dame, hadde det vært kroken på døra for ham. Og jeg tåler nok en god del. En ting er å være utro - at det skjer f.eks. "tilfeldigvis", ute på byen, kanskje i en dårlig periode hvor det halvveis er slutt - det hadde vært hardt nok, men å planlegge å reise vekk med en annen for sex... det hadde blitt for drøy kost for meg. Du ser jo selv hva som skjer - du er blitt fengselsbetjenten med nøkkelknippet - og har vansker med å finne tilbake tilliten. Og så har han tatt opp igjen "hobbyen sin" i vinter, i alle fall på god vei... Vel. Kanskje han akkurat nå er trofast, og man har ingen garantier, sånn uansett, men jeg hadde stilt et stort spørsmålstegn, og det var om denne mannen virkelig elsket og respekterte meg... Kanskje er jeg en storforlangende type, som vil ha full pakke, men jeg orker ikke kaste vekk livet mitt. Da heller single. Nå er jo to år en stund siden, - jeg vet ikke hva du skal gjøre - kan hende har han lært. Men det høres slitsomt ut, for deg - å måtte gå og tvile og passe på han. Og kan du fortsatt respektere han etter alt han har gjort? Bare du selv har svaret. Jeg har bare sett det fra mitt ståsted, som slett ikke sikkert er det riktige for deg.
Nabodama Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 Jeg synes du fortjener bedre enn han der. For min del hadde det vært kroken på døra for lenge siden.
Gjest GreenSky Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Hei igjen! Ok, så han er uføretrygdet... Dagene blir vel lange for han da... Kanskje han føler et desperat behov for å gjøre "noe" for å få dagen til å gå? - Fritidsproblemer, altså. Han synes sikkert det er spennende å chatte med andre folk på nettet. Kan han være avhengig, kanskje? Jeg vet selv av egen erfaring når jeg er full på byen, kan jeg godt finne på å "dikte" opp historier om meg selv når jeg treffer nye mennesker. Min "yndlingsgreie" er å si at jeg er prest! Synes det er gøy å late som om jeg er en annen. Kanskje han synes det samme? Eller kanskje han har et "rudbrenner-behov", at han liker å leke seg litt som Don Huan på nettet? Bakdelen er jo at han sårer både deg og evt. kvinnenne han møter der. Kanskje du kunne oppmutre han til å finne andre hobbyer?
Titti72 Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Jeg ville aldri ha godtatt dette fra kjøresten min. Normal chatting og sms til venninde er ok. Annonser etter jenter er IKKE godtatt, men selvfølgelig kan han for morro skyld lese annonser o.l. Jeg syne ikke noe om at han mailer til jenter i Dk, ihvertfall når det ikke er sanne ting han forteller om seg selv. Hvorfor skal han det? Er INGEN grunn til at han skal begynne med det og fortsette. Sett ned foten og si at dette er over alle grenser! Og planlegge møte/reise med/til en annen jente, for så å faktisk gjennomføre det er langt over hva jeg hadde godtatt. Da hadde kroken vært på døra det sekundet jeg fant det ut. Spør han om hva han ville gjort hvis situasjonen var motsatt? Hadde han latt deg gjøre det? Nope! Lykke til uansett hva du gjør, synes synd på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå