Sunshine Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Dere som har kjøpt billige kjoler fra Kina (ebay og andre nettbutikker), hadde dere prøvd først i butikken? I såfall: Hvordan var kvaliteten på kjolen i forhold til merkevaren? Hvordan var kvaliteten på spilene i kjolen for eksempel? Var det like godt hold i den kjolen som den du prøvde? Hvor godt samsvarte uteseendet på kjolen i forhold til hva du trodde du bestilte? (fortell gjerne hvor du bestilte) Endret 3. oktober 2009 av Sunshine
Anglofil Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Nei, jeg prøvde ikke først i butikken. Kvaliteten var god, nydelig tung silke på min brudekjole ihvertfall. Synes den faktisk ble enda litt finere enn den orginale merkevaren, da det var noen detaljer som skilte. Jeg ble superfornøyd, mye flottere enn jeg kunne ha forestilt meg. Jeg skal prøve å finne ut hvor jeg bestilte fra, men en stund siden nå, så jeg må lete litt. Mvh Yvonne
Sunshine Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2009 Hvilket merke kjøpte du kopi av? Vis meg gjerne bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå