Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp funnet ut at eksen min (det ble slutt mellom oss cirka ett år siden) har gift seg. Vet ikke hvorfor, men jeg faktisk føler meg ganske dårlig på grunn av det. Elsker ham ikke lenger, men er heller ikke helt likegyldig når det gjelder ham - blir kvalm og kunne kaste opp når jeg tenker på dager vi hadde sammen. Ikke fordi det hele var dårlig, men fordi jeg føler alt det pene var egentlig en stor løgn. Vi hade en ganske stygg slutt - han bare begynte å unngå kontakt.

Jeg vet at dette er en irrasjonel reaksjon og at jeg må bare glemme det og fokusere på mitt eget liv (og det kommer jeg sikkert å gjøre), og også at han også fortsetter sitt liv videre. Det er kanskje også fordi jeg ikke er helt forberedt å tro en annen mann (forhold til ham er det eneste lange jeg hadde) igjen og er derfor fortsatt alene (og jeg må også innrømme at jeg aldrig siden ønsket ham noen lykke i livet - skammer meg å skrive det :().

Vet hva jeg skulle gjøre og tenke. Undrer bare om dette her er en normal måte å reagere på noe slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har vel egentlig svart på dette selv. Du reagere nok fordi du er alene nå, og han har funnet noen og giftet seg. Men seriøst, ikke gidd å kast bort tanker og energi på dette. Virkelig. Han er helt sikkert ikke verdt det!

Skrevet
du har vel egentlig svart på dette selv. Du reagere nok fordi du er alene nå, og han har funnet noen og giftet seg. Men seriøst, ikke gidd å kast bort tanker og energi på dette. Virkelig. Han er helt sikkert ikke verdt det!

takk for svar! Du har rett i det du skriver... Vet det også selv...

Skrevet

Jeg tror det er en helt normal reaksjon.

Eks-samboeren min fant seg ny dame, jeg kjente jeg ble lei inni meg da. Han fortalte det selv, vi har ganske god kontakt pga barn, og han forteller (for) mye fra dagliglivet sitt.

For hver ting han fortalte at han og nydama har gjort, så tenkte jeg at de tingene der tok han aldri meg med på. Konserter, turer, hotellhelger.

Og jeg tolker det som "det viser at han var aldri ordentlig glad i meg", noe som jeg tror er sant.

Men jeg kan ikke tenke slik, det blir jeg bare gal av. Hun passer sikkert bedre til han enn jeg gjorde.

Men jeg forstår at det er rart å se eksen gifte seg. Nok et bevis på at "så mye elsket han aldri meg", liksom....

Skrevet

Tror det er en helt normal reaksjon. Men det går over! Helt sikkert! Tar kanskje litt tid, men prøv å husk hvorfor det ble slutt, hvordan forholdet var og hva det ikke var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...