Sani Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Kjøpte farge og farget meg idag allikevel. Tok litt bleke pulver i fargen men istedet for at den skulle gå mot hvit. Fikk jeg da gult hår.. Men ikke hele lengen men for det meste oppe ved rote... Er det mulig å få dette vekk ?? HJEEEELP
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 du trodde du skulle få hvit fint hår av hjemmefarging? you wish! lurer på når folk lærer at de ikke burde drive med kjemi hjemme...
Sani Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 japp. trodde det. siden jeg bruker 12% vannstoff samt hårgarge som lyser 6-8nyanser samt litt blekepulver... men ble dessverre ikke som forventet...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Litt av ditt og litt av datt og en dæsj med sånn... Også blir ikke resultatet slik du ønsker? hm, merkelig :klø:
Neytiri Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 ja du bruker 12% vannstoff men lurer på hva du har brukt av farge???plus hvor lys/mørk du er i natur????er det farget fra før?
Sani Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 hei. brukte denne fargen a10 http://www.schwarzkopfpalette.com/our-prod...shades-palette/ . har farget meg med denne 2 ganger før, og ble ganske lys ikke som på pakningen men ble slik som ca g8 http://www.schwarzkopfpalette.com/our-prod...ner/g8-vanilla/ . jeg har fra før av brunt hår som blir farget jevnlig :-) any help ?
Neytiri Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Vil nok rådlegge deg å trappe ned på fargen.....hvis du tar en 3 over det du har kan du risikere å ikke dekke det ordnlig og du kan få grønnskjær eller grått skjær i det! uansett om du ikke vil ha rødt i håret ditt....så vil en kald brun bli grå hvis håret ditt er porøst... en 5.3 ville vært fin, men fortsatt varm....da kan du trappe ned på en kald tone etter noen uker... Vil si til slutt at du vil nok alltid få best resultat hos frisør
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor ikke få det gjort hos frisør? De er tross alt fagpersoner på området.
Sani Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2009 Hvorfor ikke få det gjort hos frisør? De er tross alt fagpersoner på området. Godt spørsmål. Tror at jeg ville betalt dyrt, og orker ikke å gi så mye. Tips til billig frisør ville vært fint... Bosatt i oslo... For vel bare holde ut med fargen i noen uker, og farge over. Men skal ALDRI bruke blekemiddel sammen med hårfarge... ALDRI
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 På frisørskoler koster det ikke noe særlig mer enn det koster å farge det selv. Dersom du gjør det hos lærling er det vanligvis halv pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå