Gå til innhold

Hvordan finne ut på en nøytral måte om han er singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp som tittel spør...han går på studiet mitt og jeg gidder ikke prøve meg om han har dame :)noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se m det står "Single" i Facebook-profilen hans.

Skrevet
Se m det står "Single" i Facebook-profilen hans.

har desverre ikke mulighet til det :)

Skrevet

Hvis du vet navn og etternavn, søk opp på telefonkatalogen, søk deretter på hans adresse og se om det bor en kvinne der. Det funker ikke alltid, og ikke på de som ikke er samboere.

Skrevet

Hvis han har fungerende ører og munn så kunne du jo spørre ham. Litt kjedelig, og du er jo ikke garantert at svaret er korrekt, men forholdsvis trygt og ganske enkelt er det jo. :fnise:

Skrevet
Hvis han har fungerende ører og munn så kunne du jo spørre ham. Litt kjedelig, og du er jo ikke garantert at svaret er korrekt, men forholdsvis trygt og ganske enkelt er det jo. :fnise:

Unødvendig å spørre ham direkte, det kan virke mot sin hensikt, nesten litt påtrengende. En vanlig samtale gir ofte svar på mye, det er jo bare å stille litt spørsmål omkring hva som skjer i helgen, hva han driver med på fritiden osv. Kanskje har noen av de andre medstudentene mer kjennskap til ham også. Ellers så er det ingen forbrytelse å vise at man liker noen, men jeg har mer tro på å være litt tilbakeholden i starten. Få gutter/menn liker at damene er altfor pågående, det blir for desperat.

Gjest Gjest_Love_*
Skrevet
Jepp som tittel spør...han går på studiet mitt og jeg gidder ikke prøve meg om han har dame :)noen tips?

Siden dere går på samme studie så burde det jo ikke være så vanskelig da. Det er bare å prøve å komme i kontakt laid-back og hans omkrets. Dermed spørre evt. om hva han har gjort i helgen. Da kan det hende at det vil komme opplysninger indirekte og ta det derfra. Lykke til:)

Gjest Shady Lady
Skrevet

Viss det er ein du pratar med i ny og ne, så ville eg berre spurt heilt tilfeldig og "by the way" liksom.

Viss han seier at han har gjort ditt og datt i helga, så kan du seie: "Ååh, det høyrtes kjekt ut! Du og dama di som gjorde det eller?".

For å seie det sånn; uansett om han skjønnar at du spør fordi du er interessert eller ei, så vil han nok ikkje reagere på det. Har han dame, så føler han seg kanskje litt smigra. Og det skadar vel ingen? Uansett så kan eg aldri tenke meg at nokon tar dette spm ille opp og tenker "Herregud, kva som feilar ho der då? Tenk å spør om noko slikt!!". Neida, går så fint atte!

Eg ville i alle fall ikkje fått andre til å spørre og satt himmel og jord i bevegelse.

Hadde nokon spurt om eg har kjæreste, så hadde eg i alle fall ikkje reagert. Hadde ikkje trudd at den personen var interessert heller, kun av den grunn. Syns det er eit heilt OK spm :)

Gjest Langt mot Nord
Skrevet
Hvis du vet navn og etternavn, søk opp på telefonkatalogen, søk deretter på hans adresse og se om det bor en kvinne der. Det funker ikke alltid, og ikke på de som ikke er samboere.

Det rådet kan man brenne seg kraftig på, har jobbet på opplysningen 1881 og vet at mange telefonnummer ikke har blitt oppdatert med riktig adresse og at mange slike numre faktisk er inaktive.

Hvis man skal gjøre research så sjekk i så fall om det er flere med samme/ tilnærmet likt etternavn (gjelder særlig de med et utenlandsk navn) og sjekk alderen på de med "nesten" samme etternavn.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Utvid gjerne søket slik at man tar med alle bokstaver på husnummeret, for å forsikre seg om at man sitter med de riktige opplysninger når man tar en avgjørelse.

Skrevet

Bare snak med han og be han på en fin påte om å fortelle litt om seg selv. Da kan det godt hende at sivilstatusen er noe han nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...